Ostatni rok był wyjątkowy po wieloma względami. Pandemia COVID-19 przyniosła znaczące zmiany w nawykach konsumentów, czego przykładem może być wyraźnie dostrzegalny zwrot w kierunku zakupów w sieci. Powtarzające się okresy lockdownu, zamknięte sklepy i galerie handlowe, obawa przed zakażeniem się, nie sprzyjały robieniu zakupów w sklepach stacjonarnych.
– Dlatego tak ważna stała się szeroka oferta wyspecjalizowanych sklepów internetowych, do których należy zooplus. Klienci poszukujący miejsca, w którym mogliby dokonać bezpiecznych zakupów dla swoich czworonożnych przyjaciół przekonali się, że w tych trudnych czasach zooplus może im zaoferować praktycznie wszystko, czego ich zwierzęta potrzebują w codziennym życiu: począwszy od posłań i legowisk, przez zabawki czy inne akcesoria, po najwyższej jakości karmę – komentuje Barbara Sadowska z zooplus.
Zobacz również
Lockdown sprawił też, że więcej czasu zaczęliśmy spędzać w domu, z czego na pewno ucieszyły się nasze zwierzęta. Psy mogły korzystać z częstszych spacerów, koty z całodziennego rozpieszczania. Mieliśmy jako opiekunowie częstszą możliwość obserwowania, jak wielką ciekawością i chęcią odkrywania świata charakteryzują się nasze zwierzęta. To właśnie ta fascynująca cecha została przedstawiona w spotach nowej kampanii zooplus.
– Każdy, kto mieszka ze zwierzakami wie, że są one tak samo ciekawskie, a czasami nawet bardziej, niż ludzie. Dotyczy to zarówno psów, kotów, papużek, jak i żółwi czy chomików. Naszą kampanią chcemy zwrócić uwagę na te potrzeby i zachęcić konsumentów do ich wspólnego odkrywania z zooplus – podkreśla Barbara Sadowska, managing director zooplus Polska.
Firma zachęca do eksplorowania bogatej oferty swojego sklepu internetowego i nabywania nowych produktów dla swoich pupili. Promuje też wygodę i szybkość zakupów online.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nasz szeroki asortyment oraz szybka dostawa sprawiają, że zakupy w zooplus są proste i wygodne. Z nami konsumenci zaspokoją praktycznie wszystkie potrzeby swoich pupili, a zaoszczędzony czas mogą spędzić razem, na spacerach czy wspólnej zabawie – dodaje Barbara Sadowska.
Kampania zooplus startuje 13 września i potrwa do końca października 2021 roku. Powstałe w ramach akcji spoty będą emitowane w TV oraz online i na kanale YouTube zooplus.
Kampania powstała w agencjach należących do Publicis Groupe: za strategię komunikacji odpowiadają agencje LiquidThread i Spark Foundry, wypracowanie idei kreatywnej i wspólny nadzór nad jej realizacją był po stronie Publicis Worldwide, za wsparcie PR odpowiada agencja MSL, komunikację social media oraz wsparcie influencerskie LiquidThread, a produkcją i postprodukcją zajął się Prodigious.