W sezonie jesień-zima 2021/2022 MODIVO postawiło na futurystykę i baśniowy wymiar kreacji. Marka poprzez kadry pełne ukrytej symboliki zachęca konsumentów do poszukiwania swojego stylu. Wbrew nadchodzącej jesiennej aurze, MODIVO stawia na intensywne, żywe kolory.
– Moda jest dla nas wolnością – kolorowym i pięknym światem – to przestrzeń do wyrażania siebie. MODIVO jest miejscem, w którym nie istnieją żadne ograniczenia i normy. Sięgając po ubrania z MODIVO, każdy może być kim chce – komentuje dyrektor e-commerce Aleksandra Szol.
Zobacz również
Za zakup mediów w TV (stacje główne i tematyczne Polsatu oraz TVN) odpowiada Value Media. Najnowsza kampania, która ruszyła 16 września, to kolejna odsłona współpracy agencji należącej do Group One i MODIVO. Value Media od lutego 2021 zajmuje się strategią, planowaniem i zakupem mediów dla marek eobuwie.pl oraz MODIVO na rynku polskim, włoskim, chorwackim i słoweńskim.
Spot reklamowy został wyprodukowany przez Papaya Films, a uzupełnieniem materiału video są zdjęcia autorstwa Agaty Serge.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]