Grupa AGENCJA.COM to holistyczna organizacja zajmująca się strategicznym i operacyjnym wsparciem dla startupów i e-commerce – na każdym etapie ich działalności. Jej trzon tworzą niezależne, ale powiązane ze sobą spółki. Struktura Grupy została pomyślana tak, by klienci mieli łatwy i szybki dostęp do specjalistów z wielu obszarów: programowania, SEM, PR-u, contentu czy sprzedaży. To wszystko przy zachowaniu zasady jednego kontaktu dla klienta.
Grupa AGENCJA.COM to holistyczna agencja, która swoje usługi kieruje do startupów, sklepów e-commerce oraz innych przedsięwzięć internetowych.
– Przymiotnik „holistyczna” w rozwinięciu nazwy agencji nie jest po to, żeby brzmiało to poważniej czy mądrzej. AGENCJA.COM to zbiór zespołów, które właśnie w taki sposób patrzą na potrzeby klienta: całościowo, bez pomijania choćby najmniejszego aspektu, który jest ważny dla stworzenia prężnego biznesu internetowego — tłumaczy Bartosz Ferenc, prezes zarządu i pomysłodawca AGENCJA.COM. – Zanim jeszcze powołaliśmy do życia agencję, zajmując się wieloma klientami, zauważyliśmy, że jesteśmy w stanie zaoferować im więcej, niż wynika to z pierwotnej umowy. Bo mamy narzędzia, specjalistów, know-how itd. Dzięki takiej konsolidacji działań, klient mógł zaoszczędzić czas i pieniądze, a my zyskaliśmy pewność, że możemy takie holistyczne działania zaproponować kolejnym partnerom – dodaje Ferenc.
Zobacz również
AGENCJA.COM spina wiele marek powiązanych kapitałowo i osobowo w jedną całość. Wszystko po to, żeby klienci mogli — w ramach jednej organizacji — otrzymać produkt, który pozwoli efektywnie i szybko zająć się wieloma segmentami działalności. AGENCJA.COM oferuje kompleksowe działania m.in. z zakresu optymalizacji kampanii Google Ads — dzięki spółce Sembot.com, usługi technologicznej agencji PR — Lightbe i agencji contentowej — Elivo. W skład grupy wchodzi też dynamicznie rozwijającą się społeczność właścicieli firm i specjalistów na platformach takich jak: Founders.pl i Ecommerce.pl.
Klient ma też dostęp do zespołu handlowego „na wynajem”, czyli Sales Experts, a także może korzystać z nowoczesnych rozwiązań dla e-commerce, które tworzy Notipack. Oprócz tego AGENCJA.COM posiada dwa software house’y — wyspecjalizowany w uruchamianiu stron www i sklepów internetowych WLDevs.com oraz martechowy Blitzcoders.com.
– Pomysł, z którym przychodzi do nas klient, analizujemy całościowo od A do Z. Tego rodzaju metodyka gwarantuje możliwość szybkiego i skutecznego skalowania startupu czy działalności e-commerce. Dobierzemy skuteczne, wielokanałowe i spójne kampanie, których rezultaty mają być mierzalne, dostarczając naszym analitykom cenne dane służące do maksymalizacji skuteczności budżetu, obniżenia kosztu pozyskania klienta, podwyższenia wartości koszyka — opisuje Bartosz Ferenc.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przyjdź z pomysłem — AGENCJA.COM resztę zrobi za Ciebie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Grupa wspiera też inwestorów, którzy mają pomysł na biznes, ale sami nie chcą poświęcać czasu na wiele koniecznych działań, np. tworzenie od podstaw zespołu.
– Zauważamy, że wiele osób, które odłożyły już kapitał, ma pomysł na biznes. Nie zawsze jest on stricte startupowy, ale jeśli jest oparty o internet, to AGENCJA.COM jest w stanie ten pomysł zrealizować i to bez zatrudniania nadmiernej liczby pracowników przez pomysłodawcę — przekonuje Ferenc.
AGENCJA.COM to zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu oraz z sukcesami na koncie, który pozostaje do dyspozycji klienta w wymiarze niezbędnym dla danego przedsięwzięcia.
– Specjaliści są drodzy, a dopiero raczkujący startup nie potrzebuje np. marketera na pełen etat. My go udostępnimy na potrzeby konkretnej kampanii, w zakresie godzinowym takim, jakim klient sobie życzy — zapewnia Ferenc.
Wybierając współpracę z AGENCJA.COM, nie trzeba korzystać z usług wszystkich spółek z jej portfolio, można pracować z dowolnym podmiotem grupy. Taka konstrukcja powoduje, że spółki z Grupy przede wszystkim konkurują z innymi w swoim segmencie rynku, a sama AGENCJA.COM działa jako agregat kompetencji z jednym centralnym zespołem obsługi klienta.
– Każda nasza spółka ma oddzielnego prezesa, który odpowiada za jej wyniki finansowe i każda z nich musi dbać o zadowolenie partnera. Klient dostaje od nas jedną fakturę, ale wewnętrznie to kilka podmiotów, które starają się obsłużyć swój obszar, najlepiej jak się da — podkreśla Ferenc.
W planach dalsze trzycyfrowe wzrosty
AGENCJA.COM zakłada wzrost co najmniej o 100% rok do roku, co pozwoli przekroczyć 20 milionów przychodów w 2022 roku. Plan ambitny, ale przez ostatnie dwa lata spółki z Grupy urosły o ponad 300% rocznie. Rok 2022 ma być poświęcony samodoskonaleniu organizacji, tak, żeby osiągnięcie planowanych wyników pozwoliło nadal rosnąć w trzycyfrowym tempie w kolejnych latach i przebić szklany sufit dla agencji performance, wynoszący dziś około 50 mln zł przychodów rocznie.