Agencja VMLY&R France wraz z RedFuse, zespołem WPP obsługującym Colgate-Palmolive, zwróciła się do najlepszych ekspertów od uśmiechu – dzieci – aby pomogły dorosłym celebrować małe rzeczy w życiu: od deszczu, przez zabawę na przebieranych przyjęciach, po wakacyjne podróże.
Dzieci potrafią się uśmiechać i śmiać, odnajdując radość w zwykłych rzeczach – niektórzy twierdzą, że robią to nawet 300 razy dziennie. I podobnie jak ziewanie, widok czyjegoś uśmiechu odbiera nam kontrolę nad mięśniami naszej twarzy, mimowolnie zmuszając nas do uśmiechu.
Zobacz również
– Nigdy wcześniej nie potrzebowaliśmy bardziej uśmiechu. Wielu z nas nie zdaje sobie nawet sprawy z korzyści, jakie się za nim kryją. Szereg badań sugeruje, że uśmiechanie się może redukować stres, poprawiać nastrój, a nawet wzmacniać układ odpornościowy. A kto lepiej przekaże to przesłanie niż największe, najbardziej zaraźliwe śmieszki, jakimi są dzieci – mówi Laurent Cayet, Director, Integrated Marketing Communications, Europe at Colgate-Palmolive
Film premierowy, zapowiadający serię Smile Master Class, pokazuje różne reakcje dzieci i dorosłych na tematy z życia codziennego, takie jak celebrowanie urodzin czy bycie złapanym przez deszcz. Film podkreśla zdolność dzieci do znajdowania radości i uśmiechu w zwykłych rzeczach oraz zaprasza dorosłych do udziału w Smile Master Class, które pomogą wnieść więcej radości w ich życie codzienne.
– Chcieliśmy przypomnieć ludziom o sile uśmiechu i wzmocnić misję marki Colgate, która chce być pozytywną i podnoszącą na duchu siłą na świecie – dodaje Dimitri Guerassimov, CCO and co-CEO, VMLY&R France.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Uznany reżyser i fotograf – Achim Lippoth odpowiada za serię Smile Master Class. Swoim pomysłowym i dopracowanym podejściem do fotografowania i filmowania dzieci sprawił, że jego prace zdobyły liczne nagrody podczas Cannes Lions, a także znalazły się w takich tytułach jak Vogue, New York Times and GQ.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W momencie premiery, 4-częściowa seria dostępna jest w Wielkiej Brytanii za pośrednictwem specjalnej strony internetowej oraz na Instagramie, Facebooku i YouTube. A w kolejnych tygodniach zostanie wprowadzona na rynki europejskie, takie jak Niemcy, Polska, Portugalia i Rumunia. Kampania wspierana jest działaniami z zakresu PR i influencer marketingu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemakera.