Tegoroczna kampania Travelist zdobyła pierwszą nagrodę w kategorii Komunikacja w Social Media i Influencer Marketing konkursu PR Wings, który wyłania i nagradza najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i PR. Plebiscyt ma także promować profesjonalne i etyczne praktyki w zakresie public relations oraz komunikacji. Jurorzy PR Wings docenili założenia akcji Travelist – wysoki poziom realizacji, pokazanie dostępności bazy noclegowej i lokalnych atrakcji oraz silne wsparcie dla działań promocyjnych hoteli i samorządów, które wciąż odczuwają skutki kryzysu z 2020 roku.
– Ta nagroda to dla nas nie tylko duże wyróżnienie, ale i dowód na to, że wdrożony model kampanii – angażujący samorządy i lokalne organizacje do bezpośredniej współpracy – był dobrą decyzją. Dzięki wsparciu i wiedzy bezpośrednio od „lokalsów” zaplanowaliśmy spędzenie trzech intensywnych dni w najciekawszych miejscach w Polsce. Każde z nich poznaliśmy od podszewki, a całą zdobytą wiedzę przekazaliśmy naszym widzom. Początkowo planowaliśmy dziesięć odcinków, ale zainteresowanie akcją okazało się tak duże, że przedłużyliśmy serię „Poznaj Polskę” o kolejne miasta – mówi Oliwia Kiermasz, head of brand & communications w Travelist.
Zobacz również
W ramach kampanii „Poznaj Polskę” redakcja Magazynu Travelist od czerwca odwiedziła m.in. Gdańsk, Kołobrzeg, Świnoujście, Mazury, Mierzeję Helską, Zakopane, Kraków, Karpacz, Wrocław i Toruń, relacjonując swoje wizyty i spotkania z interesującymi osobami w ramach multichannelowej kampanii internetowej. Zespołowi na trasie towarzyszy para influencerów – Paulina i Tomasz Torres, którzy wcielają się w rolę przewodników – oraz profesjonalni fotografowie i operatorzy drona. Rezultatem pracy „w terenie” są udostępniane w serwisie YouTube tematyczne vlogi, poświęcone każdemu z odwiedzonych miejsc.
Oprócz materiałów wideo redakcja portalu bezpłatnie udostępnia podróżnym także mobilne przewodniki, rozbudowane artykuły inspiracyjne, fotografie plenerowe oraz rekomendacje hoteli i miejsc noclegowych. Travelist postanowił też bezpłatnie przekazać profesjonalne zdjęcia do wykorzystania przez samorządy i hotele w realizacji własnych działań promocyjnych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce