TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Netflix zamieszcza na ścianie tor wyścigowy i samochód F1, promując film „Schumacher”

Netflix zamieszcza na ścianie tor wyścigowy i samochód F1, promując film „Schumacher”
Netflix często stawia na oryginalną promocję swoich filmowych i serialowych produkcji. Promując film dokumentalny o gwieździe Formuły 1, na ścianie jednego z niemieckich budynków zawiesił ogromną instalację z repliką pojazdu wyścigowego.
O autorze
1 min czytania 2021-09-23

Tym razem platforma streamingowa reklamuje film dokumentalny o życiu i karierze mistrza Formuły 1 Michaela Schumachera, wykorzystując sporą powierzchnię na ścianie budynku.

W Kolonii w Niemczech, niedaleko rodzinnej miejscowości Schumachera, ściana jednego z budynków została przekształcona na tor wyścigowy F1. Netflix zamieścił na murze ogromną ilustrację przedstawiającą kawałek toru, na którym znajduje się pojazdu Formuły 1. Ta część wyróżnia się w całej instalacji, ponieważ nie jest elementem graficznym, a stanowi replikę pojazdu, który towarzyszył Schumacherowi podczas jego wyścigów. Bliższe ujęcia instalacji pokazują, że w pojeździe znajduje się także reprodukcja postaci sportowca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Netflix

Premiera filmu „Schumacher” miała miejsce 15 września na platformie streamingowej. Dokument zawiera archiwalne materiały i wywiady odnoszące się do życia Michaela Schumachera – siedmiokrotnego mistrza Formuły 1.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Z okazji finałowego sezonu „Lucyfera” Netflix postanowił nagrodzić fanów serialu, którzy podzielą się wiadomością o swoich ulubionych grzechach.

PS 2
Z okazji premiery ostatniego sezonu serialu „Dom z papieru” Netflix „porwał” twórców spoilerów, by inni fani mogli obejrzeć serial bez zakłóceń.

PS 3
Netflix, promując drugi sezon serialu „Lupin”, postawił na nietypową akcję promocyjną. Na gmachu Muzeum Narodowego w Krakowie pojawił się wizerunek „Damy z gronostajem” bez naszyjnika.