Okradziona „Dama z gronostajem” promuje serial „Lupin”

Okradziona „Dama z gronostajem” promuje serial „Lupin”
W sieci już pojawił się 2. sezon "Lupina", a Netflix postawił na nietypową akcję promocyjną swojego serialu. Na gmachu Muzeum Narodowego w Krakowie pojawił się wizerunek "Damy z gronostajem" bez naszyjnika.
O autorze
1 min czytania 2021-06-12

Na gmachu Muzeum Narodowego w Krakowie zawisła siatka ze znanym wszystkim Polakom obrazem „Damą z gronostajem”. Co bardziej dociekliwi zauważą, że bohaterka płótna Da Vinciego jest pozbawiona naszyjnika, który pojawia się w oryginalnej wersji dzieła. Okazuje się jednak, że rekwizyt znajduje się na sąsiednim billboardzie, dokładnie w rękach „złodzieja” – serialowego Lupina z produkcji Netflixa.

Nietypowa kampania promująca drugi sezon serialu „Lupin” jest wynikiem wspólnych działań muzeum i giganta streamingowego. Dodatkowego smaczku całej akcji dodaje rozmowa na Twitterze – na pytanie postawione przez muzeum „Kto się na to połasił?” odpowiedział odtwórca głównej roli w serialu – Omar Sy.

Poza kreatywną reklamą na gmachu muzeum, w samym Krakowie produkcję promują również wielkie banery na dawnym Hotelu Forum. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przypominamy, że serial „Lupin” opowiada o zainspirowanym przygodami Arsène’a Lupina złodzieju-gentlemanie. Nazywa się Assane Diop i obmyśla zemstę na zamożnej rodzinie, która wyrządziła niesprawiedliwość jego ojcu. Ten zmarł, kiedy został oskarżony o zbrodnię, której nie dokonał.

W głównych rolach w serialu występują: Omar Sy, Ludivine Sagnier, Clotilde Hesme i Vincent Londez. Producentami „Lupin” są Isabelle Degeorges, Nathan Franck i Martin Jaubert. Reżyserami są Louis Leterrier i Marcela Said, a scenarzystami – George Kay, François Uzan i Eliane Montane.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się