Na gmachu Muzeum Narodowego w Krakowie zawisła siatka ze znanym wszystkim Polakom obrazem „Damą z gronostajem”. Co bardziej dociekliwi zauważą, że bohaterka płótna Da Vinciego jest pozbawiona naszyjnika, który pojawia się w oryginalnej wersji dzieła. Okazuje się jednak, że rekwizyt znajduje się na sąsiednim billboardzie, dokładnie w rękach „złodzieja” – serialowego Lupina z produkcji Netflixa.
Zobacz również
Nietypowa kampania promująca drugi sezon serialu „Lupin” jest wynikiem wspólnych działań muzeum i giganta streamingowego. Dodatkowego smaczku całej akcji dodaje rozmowa na Twitterze – na pytanie postawione przez muzeum „Kto się na to połasił?” odpowiedział odtwórca głównej roli w serialu – Omar Sy.
Poza kreatywną reklamą na gmachu muzeum, w samym Krakowie produkcję promują również wielkie banery na dawnym Hotelu Forum.
Przypominamy, że serial „Lupin” opowiada o zainspirowanym przygodami Arsène’a Lupina złodzieju-gentlemanie. Nazywa się Assane Diop i obmyśla zemstę na zamożnej rodzinie, która wyrządziła niesprawiedliwość jego ojcu. Ten zmarł, kiedy został oskarżony o zbrodnię, której nie dokonał.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W głównych rolach w serialu występują: Omar Sy, Ludivine Sagnier, Clotilde Hesme i Vincent Londez. Producentami „Lupin” są Isabelle Degeorges, Nathan Franck i Martin Jaubert. Reżyserami są Louis Leterrier i Marcela Said, a scenarzystami – George Kay, François Uzan i Eliane Montane.
Słuchaj podcastu NowyMarketing