Aplikacja POLOmarket wyróżniona w konkursie e-Commerce Polska awards 2021

Mobilna aplikacja sieci POLOmarket otrzymała wyróżnienie w kategorii „Best adaptation to new digital reality”. Jury doceniło rekordowo krótkie wdrożenie modułu Click&Collect, trwające zaledwie 4 tygodnie i będące odpowiedzią sieci na wyzwania związane z pandemią COVID-19.
O autorze
1 min czytania 2021-09-27

E-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów dla branży e-commerce. Laureatami konkursu są największe i najbardziej rozpoznawalne projekty e-commerce w Polsce. Kategoria „Best adaptation to new digital reality” była nową kategorią, a nominowane były projekty, które pozytywnie wpłynęły na rozwój przedsiębiorstw, szczególnie w czasie pandemii.

POLOmarket jako pierwsza sieć w kategorii supermarketów w kwietniu 2020 r. uruchomił w swojej aplikacji usługę click&collect obejmującą wszystkie sklepy. Aplikacja daje możliwość dokonywania zamówień z pełnej oferty asortymentowej stanowiącej ponad 6,5 tys. SKU, w tym także produktów ultraświeżych,  mrożonych oraz regionalnych,  z odbiorem w ponad 280 sklepach sieci.  Sieć kontynuuje rozwój aplikacji i e-commerce. Po uruchomieniu jesienią 2020 usługi POLOdrive, wiosną br. ruszyła wersja e-sklepu desktop, a w kilkunastu miastach udostępniony został dowóz zakupów bezpośrednio do domów Klientów.

– Aplikacja mobilna już od pierwszych tygodni od jej uruchomienia stała się jednym z najważniejszych i najskuteczniejszych elementów w procesie digitalizacji naszego biznesu w obszarze marketingu. Nie tylko pozwoliła nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta, wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z Klientem, ale także umożliwiła naszym Klientom dokonywanie bardzo wygodnych i bezpiecznych zakupów, co w czasie pandemii zyskało szczególne znaczenie – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu POLOmarket.

Poza modułem Click&Collect użytkownicy aplikacji POLOmarket mogą korzystać z elektronicznej POLOkarty dającej dostęp do bardzo szerokiej oferty promocyjnej dedykowanej uczestnikom programu lojalnościowego. Aplikacja to także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku”, możliwość zbierania e-znaczków w akcjach lojalnościowych, przeglądania gazetek i  katalogów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj