Tysiące widzów pokochały Juszes za naturalność i wiarygodność przekazu. W swoich materiałach twórczyni przybliża swoją codzienność i pokazuje widzom m.in. różnorodność wegańskiej kuchni, codzienność swoich czworonożnych podopiecznych, zabawne challenge oraz format Q&A. Na Instagramie obserwuje ją 172 tys. osób, na YouTube subskrybuje 323 tysiące, a średnia wyświetleń jednego filmu Juszes przekracza 143 tysiące.
– LifeTube poleciła mi koleżanka youtuberka, również będąca pod opieką sieci, miałam wcześniej szansę obserwować, jak bardzo ta współpraca odciążyła ją z wielu obowiązków. Zaoszczędzony czas poświęciła tworzeniu jeszcze lepszych treści, a zespół LifeTube okazał wielokrotnie ogromne wsparcie w rozwiązywaniu różnych problemów natury technicznej. Zachęciło mnie to, więc postanowiłam spróbować. Zadowolenie bliskiej mi osoby mówi w końcu najwięcej! – mówi Juszes o swoim dołączeniu do sieci.
Zobacz również
Sieć LifeTube (grupa LTTM) zapewni twórczyni pełną obsługę managerską, w tym m.in.: koordynację i organizację współprac z markami, optymalizację kanału na YouTube, support techniczny, dostęp do baz muzyki i szkoleń, wsparcie w zakresie relacji z mediami.
– Juszes to wyjątkowa twórczyni, która jest świadoma tego, co chce prezentować w swoich social mediach. Filmy kulinarne, testy i materiały lifestyle inspirują widzów do pozytywnych zmian w ich życiu. Jej treści są na najwyższym poziomie, dlatego jestem niesamowicie dumna, że rozpoczynamy współpracę – mówi Justyna Zawadzka, team leader w Glow by LifeTube (grupa LTTM).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W portfolio współprac youtuberki znajdziemy, zarówno klientów FMCG, beauty, odzieżowych, jak i technologicznych. Z Juszesz do tej pory działania podejmowali m.in.: Philips, Sephora, Lidl, Morele.net, BLIK, Electrolux.
Słuchaj podcastu NowyMarketing