Nowości produktowe Salonów Agata w kolejnej odsłonie kampanii

O tym, że w Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie, po raz kolejny przekonują w nowych spotach ambasadorki marki – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk. Co tym razem przykuło szczególną uwagę Synowej i Teściowej?
O autorze
1 min czytania 2021-10-01

Regularna metamorfoza salonu lub sypialni? Z Salonami Agata to możliwe. Marka kontynuuje serię zabawnych spotów z Synową i Teściową, koncentrując się tym razem na podkreśleniu dostępności modnych nowości w sklepach sieci. Chociaż od ostatnich zakupów bohaterek minął dopiero tydzień, obie znajdują jednak nowe, ciekawe dodatki i akcesoria, idealne do podkreślenia charakteru wnętrz ich domów. W oko Teściowej wpada szczególnie jeden wyjątkowy element. Rozbawiona Gośka próbuje wyrazić lekką dezaprobatę dla jej zachwytu, sama nie może oderwać wzroku od tej wyjątkowej nowości. Co spowodowało takie zamieszanie w trakcie ich zakupów i jakie produkty znajdą się w ich koszykach? Lekki ton i dowcip spotu idealnie podkreśla bogactwo oferty salonów Agata, w których zawsze można znaleźć coś nowego, na każdy gust.

– Bardzo dbamy o to, aby nasza oferta zarówno mebli, jak i szeroko rozumianych dodatków była dynamiczna. Duża jest częstotliwość wprowadzania nowości produktowych i dzięki temu Klienci odwiedzający nasze salony w krótkim odstępie czasu mogą znaleźć zupełnie nowe meble czy dodatki. Dlatego warto często zaglądać do Salonów Agata i sprawdzić, jakie nowości zostały przygotowane – tłumaczy Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

W skróconej, 15-sekundowej wersji reklamy, między Teściową a Synową dochodzi do zabawnego nieporozumienia. Gośka jest przekonana, że Teściowa zwróciła uwagę na jej sukienkę. Okazuje się jednak, że aprobata granej przez Ewę Kasprzyk postaci skierowana była w stronę… produktowej nowości dostępnej w salonie. Emisji spotów towarzyszy trwająca do 23 października, urodzinowa promocja na wszystkie produkty: rabaty do 20% albo możliwość spłaty zakupu w 50 ratach 0% bez dodatkowych kosztów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Koncepcja kreatywna kampanii została po raz kolejny powierzona agencji PZL. Za jej realizację odpowiadał dom produkcyjny Film Republic. Zakupem czasu reklamowego w telewizji zajmuje się Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w Internecie oraz w prasie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się