Eksperyment, możliwy do zrealizowania dzięki aplikacji Layar, zostanie przeprowadzony na pięciu warszawskich pomnikach: Chopina, Syrenki, Colleoniego, rzymskiego dostojnika łazienkach Królewskich oraz jednym z posągów stojących w Ogrodzie w Wilanowie. Zastosowanie nowoczesnej technologii pozwoli posiadaczom smartfonów zmienić ich poważne, niekiedy nawet smutne oblicza, napełniając je radością i zadowoleniem. By podziwiać zmianę, jaka zachodzi w posągach dzięki uśmiechowi, wystarczy uchwycić smartfonem z aktywną aplikacją Layar ich twarze. Na ekranie urządzenia pojawią się wówczas alternatywne, uśmiechnięte wersje pomników. O tym, że piękny uśmiech może zmienić świat wokół nas i to jak jesteśmy postrzegani, przekonuje blend-a-med – organizator akcji.
Akcja rozpocznie się 9 sierpnia. Również tego dnia będzie można podziwiać metamorfozę warszawskich pomników, w tym posągu Bartolomeo Colleoniego. Na poważnej twarzy włoskiego kondotiera, którego pomnik stoi na dziedzińcu Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, zagości wreszcie szeroki uśmiech. Przez siedem dni odmienione oblicze posągu będzie przekonywało przechodniów do porzucenia kamiennego wyrazu twarzy i do częstszego uśmiechu.
Zobacz również
Akcja blend-a-med ma na celu zwrócenie uwagi, jak dużą rolę w naszym życiu pełni uśmiech. Często nie zwracamy na to uwagi, ale to właśnie uśmiech sprawia, że czujemy się młodsi oraz bardziej atrakcyjni. Dzięki niemu zjednujemy sobie sympatię otoczenia, zdobywamy przyjaciół i zwiększamy swoje szanse na sukces zawodowy. Warto też pamiętać, że śmiech działa relaksująco i sprawia, że czujemy się szczęśliwsi – to zasługa endorfin, czyli tak zwanych hormonów szczęścia. Gdy się śmiejemy, pobudzamy organizm do ich większej produkcji.
Wiemy już, dlaczego uśmiech jest tak ważny – pozostaje nam tylko zacząć się uśmiechać. Niech uśmiechy warszawskich pomników będą dla nas inspiracją każdego dnia.
Akcję przygotowała agencja Hypermedia Isobar we współpracy z MediaCom.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing