Nowy team leader będzie raportować do Iwo Orzełka, service delivery leada. Zespół website business support jest pierwszym punktem kontaktu dla rynków w zakresie weryfikacji poprawnego działania aplikacji stron internetowych zarówno w formacie desktopowym jak i mobile.
Dawid ma na koncie 5-letnie doświadczenie w branży marketingowej, które zdobywał m.in. na pozycji project managera w agencji eg+ wordlwide, czy jako user marketing specialist w Bosch.
Zobacz również
Oprócz zespołu website business supportu, w TechNest działa także team market konsultantów odpowiedzialnych za kampanie na stronach klienta. Łącznie w spółce pracuje obecnie ponad 40 osób.
Budowa i rozwój zespołu jest wynikiem przetargu, w ramach którego TechNest przejął zarządzanie stronami klienta na ponad 130 rynkach w oparciu o rozwiązania Adobe. Miks kompetencji TechNest obejmuje także analitykę i technologię, które personalizują komunikację z konsumentem na serwisach marki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce