Misją Fundacji Alivia jest mobilizowanie i aktywizowanie chorych na raka do odważnego, aktywnego życia, a także do poszukiwania najlepszych terapii, lekarzy
i ośrodków oraz wszelkich informacji, które mogą poprawić wyniki leczenia i stan zdrowia pacjentów. Wizją Fundacji jest zmienienie złośliwego nowotworu w łagodną chorobę: edukowanie, uświadamianie i reprezentowanie, wspieranie polskiej onkologii i dostarczanie pacjentom praktycznych narzędzi przydatnych w walce z nowotworem.
Zobacz również
Październik to miesiąc świadomości dotyczącej raka – fundacje przypominają o istocie badań profilaktycznych i dbania o siebie nie tylko od zewnątrz, lecz także od środka. Najczęściej występującym nowotworem u kobiet jest rak piersi. Dane pokazują, że co roku choruje na niego blisko 1,7 miliona kobiet na świecie. Przy odpowiedniej profilaktyce i badaniach, wczesne wykrycie nowotworu nie jest wyrokiem. Ideą Fundacji Alivia jest przypominanie o tym nie tylko w październiku, ale przez cały rok.
Aby wesprzeć akcję marki Less is More, w terminie od 18 do 31 października należy kupić dowolny krem Less is More (stacjonarnie lub online). Od każdego kremu przekazana zostanie złotówka na rzecz Fundacji Alivia.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zachęcamy do dzielenia się akcją „Ty kupujesz, my pomagamy“ z innymi kobietami oraz do udostępniania zdjęć z wybranym kremem marki oznaczając Hebe, Less is More i Fundację Alivia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing