Konsumenci mogą skorzystać z oferty, klikając w kategorię Tydzień Roślinożerców po uruchomieniu na smartfonie aplikacji Bolt Food. Następnie należy wybrać dania, które najbardziej pobudzają kubki smakowe. Wśród dostępnych potraw znajdują się zarówno wegetariańskie i wegańskie, z niezależnych lokali i popularnych sieci. Zostały one stworzone przez szefów kuchni specjalnie na tę okazję, by fani bezmięsnego odżywiania odkryli nowe smaki, natomiast amatorzy steka mogli podjąć wyzwanie Bolt Food – czy „zielone” smakuje lepiej. Na wszystkich smakoszy czekają przysmaki – HOT BOLT DOG od Kiełba w Gębie czy Beef Beet Ramen od Vegan AF Ramen.
– Od początku działania Bolt Food skupiamy się na potrzebach naszych użytkowniczek i użytkowników, dlatego obserwując trendy w zamawianych potrawach postanowiliśmy dostosować ofertę do wymagań osób, których dieta opiera się na potrawach roślinnych. Jednocześnie wyróżnienie restauratorów, którzy dbają o środowisko naturalne jest dla nas niezwykle ważne, ponieważ wpisuje się w naszą długofalową strategię redukcji wpływu sektora transportowego na środowisko naturalne – podsumował start kampanii Michał Dubisz, country manager Bolt Food w Polsce.
Zobacz również
Promocja będzie obowiązywać przez tydzień i będzie dostępna w Warszawie i Krakowie. Szczegóły można znaleźć na blogu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]