Jak zaciekawić zapracowanych przedstawicieli wymagającej branży i spotkać się z ich uznaniem? „Mamy na to slajd” to projekt dwójki strategów z agencji GoldenSubmarine. Marta Ulman i Jakub Kwaczyński w kolejnych spotkaniach przekonują, że ich dziedzina wcale nie musi być przeintelektualizowaną i nudną dyscypliną. Do dzielenia się wiedzą w lekki i zabawny sposób wykorzystują wygodną formę podcastu, publikowanego na największych platformach streamingowych.
21. odsłona cyklu przybliża tematykę brand cues, czyli dystynktywnych zasobów marki. Daje odpowiedź na tak ważne pytania jak: Czy warto z nich korzystać? W jaki sposób je budować? Które są najefektywniejsze i dlaczego, projektując je, powinniśmy pamiętać o zasobach dźwiękowych? Najnowszy odcinek to także garść porad dotyczących brand assetów z wieloma przykładami ich wykorzystania, także tymi nie do końca fortunnymi. Jak zwykle na słuchaczy czeka jeden „tytułowy” slajd z najważniejszymi informacjami prezentowanymi w nagraniu – do pobrania z profilu GoldenSubmarine na SlideShare. Na firmowym blogu agencji znajduje się także wpis, który zawiera najważniejsze wnioski i przydatne linki. Pod adresem blog.goldensubmarine.com/podcast-goldensubmarine-mamy-na-to-slajd/ dostępne są również artykuły i slajdy z poprzednich odcinków.
Zobacz również
Podcasty, mimo iż dotyczą ściśle określonego obszaru strategii, wzbudzają szerokie zainteresowanie marketerów. 21 odcinków serii „Mamy na to slajd”, emitowanej od początku 2020 roku, wygenerowało 7,3 tysiąca odtworzeń. Ponad 20 tysięcy razy sięgnięto po załączone do nagrań slajdy.
Koncepcja unikalnych podcastów została doceniona przez jury Power of Content Marketing Awards 2021 i zgarnęła złotą statuetkę w kategorii: Podcast / audiobook dla klientów.
Zapraszamy do odsłuchania najnowszego odcinka również na:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Spotify: open.spotify.com/show/6ghSR6N4C5SzUWPtTq1y5k
- Apple Podcasts: podcasts.apple.com/us/podcast/mamy-na-to-slajd/id1493538985?uo=4
Słuchaj podcastu NowyMarketing