Do wygrania w loterii są plecaki Kanken Fjallraven, bony do Zalando oraz telefony iPhone 12. Aby wziąć udział wystarczy kupić butelkę FANTA, zeskanować kod QR, wpisać datę i zachować paragon. Loteria prowadzona jest przez chatbota w komunikatorze Messenger. O wygranej uczestnik dowiaduje się natychmiast po podaniu danych z paragonu. Zgłoszenie do loterii możliwe jest do 31 października na stronie: coca-cola.pl/nasze-marki/fanta.
Loterię marki Fanta wspierają zintegrowane działania kampanijne w kanałach digital: YouTube i mediach społecznościowych.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
LiquidThread odpowiedzialny jest za organizację, obsługę i nadzór loterii, przygotowanie strony loterii, adaptację materiałów globalnych do kampanii digital i social media oraz przygotowanie tagonu loteryjnego.