W cyklu podcastów będziemy mogli usłyszeć rozmowy z takimi postaciami jak m.in. Paweł Kastory, Kuba Bierzyński, Zofia Sanejko, Krzysztof Kruszewski, Anna Gogacz, Jacek Stalewski czy David Williams.
– W rozmowach przyjrzymy się branży, jej narodzinom w latach ’90, skończymy na współczesności oraz przypomnimy kultowe reklamy i hasła. Porozmawiamy m.in. o zmianach jakie zachodziły w Polsce na przestrzeni lat, nie tylko na poziome reklamy i marketingu, ale również konsumenta. Sprawdzimy jak postęp technologiczny wpływał na pracę w agencjach i w marketingu. Wspomnimy zmieniającą się Polskę od biur w garażach i wynajmowanych domkach po biurowce; nowe lokale i miejsca spotkań. Przypomnimy zmiany w modzie i w trendach. Porozmawiamy o zmieniających się kompetencjach, kadrze top managerów branży reklamowej i marketingowej, początkowo zdominowanej przez ekspatów, dziś zarządzanej przez polskich ekspertów i w dużej mierze kierowaną przez profesjonalne i silne kobiety. Zgłębimy również temat wpływu reklamy na polską gospodarkę, kulturę czy sztukę. Wspomnimy ważne momenty historyczne i rolę jaką w nich odgrywała branża reklamowa – kampanie społeczne. Będzie barwnie, zabawnie i przede wszystkim będziemy mogli usłyszeć autentyczne historie twórców polskiej branży reklamowej – nowy cykl opisuje główna prowadząca i autorka podcastu Marta Macke.
Zobacz również
Marta Macke związaną jest z branżą reklamową od 1995 roku. Pracowała w strukturach lokalnych i międzynarodowych takich agencji jak Gruppa 66 (obecne Ogilvy&Mather), Saatchi&Saatchi oraz DDB Group. W 2013 stworzyła Shortlist Consulting firmę doradczą wspierającą agencje reklamowe i marketerów w budowaniu relacji biznesowych. Jest pomysłodawczynią i organizatorką konferencji marketingowych, m.in. CMO Summit by Shortlist skierowaną do top managerów marketingu.
– To już kolejny program w naszej ramówce wideopodcastowej. Cieszę się, że Grupa naTemat i nasze studio jest atrakcyjnym miejscem dla autorów z naprawdę różnej i szerokiej tematyki. Ramówkę tworzy nie tylko stały zespół redakcyjny, ale i zewnętrzni autorzy. Drugi sezon swojego programu nagrywa u nas m.in. Dorota Haller, w którym rozmawia z inspirującymi kobietami. Od tego roku mamy w swoim gronie też Jacka Pałasińskiego i jego wywiady, które są rozmowami z gośćmi najwyższej próby – mówi Michał Mańkowski, redaktor naczelny i członek zarządu Grupy naTemat – komentuje Michał Mańkowski.
„Reklamiara” będzie pierwszym wideo podcastem dedykowanym INNPoland, który należy do Grupy naTemat, znanej już z takich podcastów jak „Morderstwo (nie)doskonałe”, ”TALK SLOW” „Spokojna głowa”, „poliTYka”, „ALLEGRO MA NON TROPPO”, „W ciemności”, „Co my tu mamy?”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Podcasty będzie można słuchać i oglądać na innpoland.pl, YouTube oraz na Spotify.
Słuchaj podcastu NowyMarketing