W stosunku do wyników jednostkowych Socializer S.A. w okresie analogicznym w roku ubiegłym przychody wzrosły o ponad 5,7 mln zł (188%). Tylko w drugim kwartale br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły ok. 5,05 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 3,5 mln zł w porównaniu z drugim kwartałem roku ubiegłego (230%).
Przychody jednostkowe ze sprzedaży Socializer S.A za pierwszą połowę 2013 wzrosły w porównaniu do wyników z okresu analogicznego w 2012 roku o ponad 68% – z ponad 3 mln zł do ponad 5 mln zł. W samym drugim kwartale 2013 roku spółka wygenerowała przychody na poziomie ponad 2,8 mln zł (wzrost o ponad 1,3 mln zł, czyli 87% porównując II kwartał 2012 roku).
Zobacz również
Wskaźnik EBITDA obrazujący zdolność firmy do generowania zysków w oparciu o podstawową działalność wyniósł za pierwszą połowę 2013 roku w ujęciu skonsolidowanym 1 563 358 zł, w porównaniu do pierwszej połowy 2012 roku w ujęciu jednostkowym 768 842 zł jest to wzrost o ponad 103%.
Jak podkreśla Zarząd, Grupa Kapitałowa Socializer konsekwentnie realizuje przyjętą na 2013 rok strategię rozwoju związaną z inwestowaniem w autorskie narzędzia monitorujące oraz system klasy social CRM (platforma narzędziowa SocialPylon.com), rozbudową stabilnego zespołu oraz oferowaniem klientom nowatorskich rozwiązań dla realizacji kampanii reklamowych, rozwojem w zakresie prowadzenia kampanii efektywnościowych w regionie CEE oraz w zakresie umacniania pozycji lidera w świadczeniu usług social media w Polsce.
– Cieszy nas ten nieustanny rozwój, bo od początku istnienia firmy udaje nam się utrzymać tempo 150% – 200% wzrostu r/r praktycznie w każdym kwartale. Ubiegłe 2 lata rozwoju spółki pokazały, że w tej branży pierwsze półrocze charakteryzuje się znacznie mniejszymi wydatkami na usługi social media niż drugie, co bardzo dobrze rokuje w kontekście wyników za cały rok 2013 – mówi Łukasz Misiukanis, prezes zarządu Socializer S.A.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Raport okresowy za II kw. 2013 roku
Słuchaj podcastu NowyMarketing