Drop 1 to 17-elementowa hybrydowa kolekcja kapsułowa, która łączy to, co najlepsze z każdej z marek, by stworzyć najbardziej wyczekiwaną współpracę sezonu. Kolekcja czerpie inspiracje z lat 90., a dokładnie – ze sceny hip-hopowej z tego czasu. To wtedy artyści zaczęli łączyć te dwie marki, tworząc kultowe już stylizacje, które przetrwały dekadę. Kolekcję przeplatają charakterystyczne dla TIMBERLAND odcienie pomarańczu i pszenicznej żółci z legendarnymi już kolorami marki TOMMY HILFIGER – bielą, czerwieniem i granatem.
Niezbędne w przejściowym okresie, warstwowe ubrania łączą styl, ciepło i odporność na warunki pogodowe – takie jak: płaszcze parki i koledżowe kurtki. Wielofunkcyjne ubrania – w tym stolarskie spodnie z suwakami, dwustronna kurtka i obszerna parka z materiału z recyklingu – zostały zaprojektowane z myślą o aktywnym, outdoorowym stylu życia. Klasyczny sześciocalowy but TIMBERLAND to hybryda użycia flagi TOMMY HILFIGER i zamka błyskawicznego. Kolekcja zawiera także akcesoria, które uzupełnią każdy strój: w tym sportową torbę i torebkę-nerkę – prawdziwy klasyk lat 90.
Zobacz również
Aby podkreślić nowojorskie korzenie obu marek, kampanię pierwszej odsłony kolekcji TommyXTimberland stworzyli Jack Greer, miejscowy fotograf i wszechstronny artysta kolażu, oraz filmowiec i cyfrowy mąciciel Malt Disney. Drop 1 jest wstępem do drugiej odsłony kolekcji, której premiera odbędzie się w listopadzie.
– Współpraca z Timberland była wspaniałą kreatywną przygodą, na którą czekałem od dawna. Praca nad tą kolekcją, zanurzenie się w naszych archiwach i na nowo przeżywanie energii lat 90 było wspaniałym doświadczeniem. To wtedy kultura kształtowała nasze marki, a my kształtowaliśmy modę popularną – mówi Tommy Hilfiger.
– Współpraca pozwoliła uwypuklić w każdej marce to, co ma najlepszego do zaoferowania. Przesunęła granice, aby stworzyć coś zupełnie innego, a zarazem coś tak oczywistego. W pierwszym dropie kolekcji natychmiast rozpoznaje się style Tommy’ego i Timberland. Są jak kulturowa, kultowa pamiątka, oglądana przez nowoczesny filtr – mówi Christopher Raeburn, globalny dyrektor kreatywny Timberland.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing