Nowa kampania „Jabłka na talerzu” Braci Sadowników na jesienno-zimowy czas

Bracia Sadownicy, po pracowitym lecie i jeszcze bardziej pracowitym początku jesieni, nie zwalniają tempa. Pory roku się zmieniają, jednak jabłka niezmiennie grają pierwszą rolę. Rusza nowa kampania we współpracy z Elizą Mórawską-Kmitą, autorką książek oraz kulinarnego bloga WhitePlate.com.
O autorze
1 min czytania 2021-11-02

Jabłko na nowo

Jesień stoi jabłkami – to wtedy rozpoczyna się zbiór, a najbliższe miesiące to najlepszy moment na ich spożywanie. Na myśl o jabłkach, pierwsze co przychodzi do głowy to oczywiście szarlotka. Nie trzeba się jednak ograniczać tylko do ciasta lub surowych owoców. Sposobów na ich wykorzystanie jest o wiele więcej i Bracia Sadownicy chcą pomóc w ich odkryciu.

Wspólnie z autorką bloga kulinarnego WhitePlate.com, przez całą jesień i zimę, będą inspirować i podpowiadać, jak ciekawie, a przede wszystkim smacznie wykorzystać polski skarb natury.

– Razem z marką Bracia Sadownicy chcemy pokazać, że z jabłkami można dokonać w kuchni naprawdę niesamowitych rzeczy – mówi Eliza Mórawska-Kmita.

Z tej okazji blogerka przygotowała autorskie przepisy, wykorzystując do tego nie tylko jabłka prosto z sadu, ale także soki i przeciery od Braci. Wspólnie odmienią oblicze niekiedy banalnego jabłka, dając mu nowej popularności. Jesienno-zimowa pora zyska dzięki temu smak, kolor i rozbudzi apetyt na więcej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bracia i Eliza gotują

Motywem przewodnim rozpoczynającej się kampanii „Jabłka na talerzu” są kulinaria oraz jabłka w każdej postaci. Przez 6 miesięcy Bracia, wspólnie z Elizą, będą przekonywać, jak wartościowe są to owoce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach akcji zaplanowano szereg działań, mających na celu nie tylko jej komunikację wizerunkową, ale również zaktywizowanie konsumentów i przede wszystkim dotarcie do nowych odbiorców. Kampanię promować będzie między innymi film z udziałem Elizy oraz Braci.

Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii, szerokie działania obejmą influence marketing. Nie tylko w formie wysyłek kreatywnych, ale również dedykowanych im wydarzeń, dzięki którym influencerzy będą mogli zapoznać się z sadem w Śmiłowicach oraz realnie przekonać się o dobrodziejstwach, jakie płyną z jabłek. Wsparciem wszystkich podjętych aktywności będą oczywiście profile społecznościowe White Plate.

W celu aktywizacji konsumentów zaplanowany jest natomiast konkurs w mediach społecznościowych marki, którego celem będzie promowanie nieoczywistych dań na bazie jabłek.

Za produkcję wideo odpowiada „Kręcę sobie” Rafała Gralińskiego. Kreacja kampanii jest autorstwa agencji Studio Otwarte. Public relations i influence marketingiem zajmuje się agencja PR Lovin’.