Biofarm zdecydował się na komunikację Vigalex – leku z witaminą D – za pomocą 115 nośników mobilnych ze świecącą folią. To sposób na przypomnienie konsumentom o konieczności suplementacji przy zmniejszonej dawce słońca w okresie jesienno-zimowym.
– Ze względu na specyfikę naszego klimatu, 90% zdrowych dorosłych, dzieci i młodzieży w Polsce ma niedobór witaminy D. To problem całoroczny, jednak w nadchodzących miesiącach szczególnie dotkliwy. Przez niestandardowy i zwracający uwagę nośnik reklamowy, jakim jest święcący fullback miejskiego autobusu, chcemy zwrócić uwagę przechodniów i kierowców na konieczność zadbania o zdrowie – komentuje Michał Kwit, communication director & client operations.
Zobacz również
Za pomysł i realizację projektu odpowiada agencja mediowa Value Media. To kolejny wspólny niestandardowy projekt spółki należącej do Group One z Biofarmem.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]