Dzięki wprowadzonym zmianom, strona jest nowoczesna, przejrzysta i przyjazna dla użytkownika. Można na niej w prosty i szybki sposób znaleźć informacje o każdym z ośrodków dializ, o kulturze firmy i jej pracownikach, o możliwościach podjęcia współpracy bądź zatrudnienia w firmie, ale przede wszystkim informacje kluczowe dla każdego pacjenta z niewydolnością nerek. Strona zyskała nową szatę graficzną oraz wyszukiwarkę stacji dializ z 24 krajów grupy.
Zobacz również
Na stronie znajdują się także historie opowiedziane przez personel medyczny, a także samych pacjentów, którzy opisują jak wygląda ich leczenie na co dzień i w jaki sposób radzą sobie w zachowaniu aktywnego trybu życia, wbrew chorobie.
– W zakładce dotyczącej kultury firmy można przeczytać, że głównym celem Diaverum jest poprawa jakości życia pacjentów z przewlekłą chorobą nerek i sprawienie, aby mogli żyć pełnią życia. Chcemy podkreślać, że inwestycje w nowe technologie i cyfryzację, to jedne z głównych czynników pozwalających zapewniać troskliwą opiekę nad pacjentami. Cieszę się, że teraz także polscy pacjenci i ich bliscy, będą mogli korzystać z nowoczesnej strony internetowej – mówi Ryszard Zając, dyrektor naczelny Diaverum Polska.
Nowa strona ma stać się również źródłem profesjonalnej wiedzy, podanej w sposób zrozumiały dla każdego pacjenta. Na stronie będą dostępne odniesienia do wirtualnego uniwersytetu d.ACADEMY, biblioteki cyfrowej i wielu innych form nauki.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Jednym z podstawowych wyzwań w sektorze ochrony zdrowia jest budowanie tzw. „HEALTH LITERACY” czyli najprościej rzecz ujmując pomoc pacjentom w pozyskiwaniu i wykorzystywaniu informacji medycznych w celu podejmowania dobrych decyzji zdrowotnych. Budując nowe strony internetowe dla poszczególnych krajów grupy wraz z londyńską agencją Merchantcantos kierowaliśmy się przede wszystkim przejrzystością informacji i intuicyjnością z jaką można przeglądać stronę – mówi Joanna Borczak, director of global marketing & societal engagement – Osobiście zależało mi, aby polska strona zawierała treści przydatne dla lokalnego odbiorcy. Umieściliśmy na niej nie tylko historie polskich pacjentów i pracowników, ale także odnośniki do ważnych publicznych portali jak np. „pacjent.gov.pl”, gdyż uważamy, że wspólnie powinniśmy edukować pacjentów i wskazywać, gdzie mogą znaleźć istotne dla siebie informacje – dodaje.
Więcej informacji na temat firmy i jej działań w Polsce oraz na całym świecie, uzyskają również dziennikarze. Dzięki zakładce dla mediów będą mogli być na bieżąco z nowinkami dotyczącymi firmy, wprowadzanymi technologiami, a także historiami pacjentów, którzy leczeni są w placówkach Diaverum.