Kultowe praliny Ferrero są teraz dostępne również w postaci 90-gramowych tabliczek czekolady w trzech pysznych smakach. Ich wprowadzenie do szybko rozwijającej się kategorii tabliczek czekolady premium wzmocni konkurencyjność Ferrero w tym segmencie rynku.
Wprowadzeniu na rynek Ferrero Rocher w 1982 roku i Raffaello w roku 1990 przyświecało pragnienie, aby wysokiej jakości specjały cukiernicze stały się dostępne dla szerokiego grona konsumentów. Teraz idziemy o krok dalej i oferujemy dwa symbole jakości i doskonałości Ferrero w nowej, wielozmysłowej odsłonie.
Zobacz również
Przez ponad trzy lata, 50-osowy zespół pracował nad rozwojem ponad 300 rodzajów receptur, zanim znalazł tę pożądaną równowagę smaku i tekstury dla nowej formy delektowania się Ferrero Rocher i Raffaello. Teraz możemy zaoferować tabliczki czekolady premium, które doskonale oddają jakość, jaką cenią sobie miłośnicy pralin Ferrero.
Tabliczki czekolady premium Ferrero są dostępne w trzech szczególnych smakach, z których każdy jest skomponowany ze starannie dobranych składników wysokiej jakości i różnych odmian czekolady. Tabliczki czekolady Ferrero Rocher będą sprzedawane w dwóch smakach: czekolada mleczna i czekolada ciemna z 55% zawartością kakao, natomiast tabliczki czekolady Raffaello to biała czekolada z kokosem i migdałami.
– Wprowadzając na rynek tabliczki czekolady Ferrero Rocher i Raffaello, chcieliśmy zaoferować konsumentom nowe doznania smakowe inspirowane dwiema naszymi najbardziej kultowymi markami, które są kochane na całym świecie. Nowy kształt czekolady, która jednocześnie pozostaje wierna temu, czego oczekują miłośnicy Ferrero Rocher i Raffaello: wielozmysłowemu doświadczeniu smakowemu, które zapewnia wyjątkową chwilę rozkoszy. Efekt, który osiągnęliśmy, jest wynikiem nieustannej koncentracji na innowacyjności produktów i pasji do jakości, która od zawsze nas wyróżnia – powiedziała Krystyna Niesłuchowska, country category marketing manager praline.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Nowe tabliczki czekolady Ferrero Rocher i Raffaello będą dostępne na polskim rynku od listopada.
Słuchaj podcastu NowyMarketing