Po Amsterdamie, Londynie, Nowym Jorku, Los Angeles, Tokio i Berlinie, globalna agencja muzyczna MassiveMusic otwiera siódme biuro w Warszawie. Znana z kreatywności, skutecznych strategii oraz wydarzeń muzycznych dla najbardziej znanych na świecie marek, zaoferuje klientom i agencjom w Europie Środkowo-Wschodniej swoje doświadczenie w zakresie tworzenia tożsamości dźwiękowej marek. Podejście to zakłada wykorzystanie muzyki dla uzyskania przewagi konkurencyjnej, otwiera też wiele możliwości wzmocnienia i rozszerzenia ich komunikacji o nowe, angażujące konsumentów miejsca.
MassiveMusic proponuje markom poszukiwanie i tworzenie oryginalnego brzmienia – od logo dźwiękowego, przez muzykę do reklam, komunikacji cyfrowej czy wymyślanie kreatywnych sposobów na partnerstwo ze światem muzycznym, a co ważne ma doświadczenie nie tylko w muzyce, ale także w marketingu marki. Po dołączeniu Warszawy, MassiveMusic otwiera się na nowe pomysły jak muzyka może komunikować brand, produkt czy wizję kreatywną. Stawia na współpracę z lokalnymi talentami i chce wzmocnić ich obecność na globalnej scenie muzycznej.
Zobacz również
Zespół prowadzony przez Michała Krajewskiego, executive creative directora w MassiveMusic Warsaw, składa się z doświadczonych twórców muzycznych, producentów, superwizorów muzycznych i strategów reklamowych. Wszyscy pracowali z klientami, sieciowymi i niezależnymi agencjami w regionie CEE i poza nim. Realizowali setki projektów i zostali docenieni w konkursach, takich jak KTR czy Music and Sound Awards. Dzięki temu, mogą zaoferować unikalne know-how dla polskiego rynku, łącząc kreatywne myślenie lokalnego zespołu ze strategią globalnej agencji muzycznej.
– Połączenie sił z wiodącym zespołem agencji muzycznej pracującej dla marek i ich agencji, który jak my kocha muzykę, to wspaniały i ważny, rozwojowy krok dla MassiveMusic. Ponadto Polska, a w szczególności Warszawa, to tygiel światowej klasy kreatywności, jak również jeden z najważniejszych ośrodków usług biznesowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wierzymy, że razem z Michałem, ambitnym i utalentowanym dyrektorem kreatywnym pomożemy wielu lokalnym markom znaleźć unikalne brzmienie i nowe połączenie z konsumentami – mówi Hans Brouwer, CEO i założyciel MassiveMusic.
– Muzyka jest dziś częścią życia wielu ludzi w każdym wieku, w każdej strefie geograficznej. Konsumenci od zawsze rozpoznawali marki po logo lub opakowaniu, ale teraz, w rozwijającym się cyfrowym świecie audio, muszą rozpoznawać marki słuchem. Angażujemy się w znacznie mocniej w treści audio w podcastach, audiobookach i słuchanie streamingowanej muzyki, mamy też coraz więcej urządzeń sterowanych głosem. Myślenie o audio stało się strategicznym celem dla marek. Większość z nich wciąż jednak szuka sposobu jak wykorzystać siłę muzyki w swojej strategii. Dołączamy do najlepszej agencji muzycznej na świecie, która jako jedna z niewielu jeśli nie jedyna, może zapewnić wiele rozwiązań, których potrzebują marki i agencje Nie możemy się doczekać by podzielić tym doświadczeniem w pracy dla lokalnych klientów – podkreśla Michał Krajewski, executive creative director w MassiveMusic Warsaw.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Massive Music od 20 lat pomaga markom być skuteczniejszym dzięki muzyce. Na początku roku została przejęta przez Songtradr, największą na świecie platformę licencjonowania muzyki B2B. W efekcie, MassiveMusic od czerwca 2021 roku nadzoruje dział B2B usług muzycznych Songtradr, łącząc najnowocześniejsze ekspertyzę licencjonowania muzyki z tworzeniem najlepszej muzyki i strategii na zamówienie dla marek i agencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing