Kluczowy cel Kongresu to poszerzenie wiedzy w zakresie efektywnego działania organizacji pozarządowych i współpracy z partnerami (takimi jak urzędy, biznes), wykorzystywania narzędzi (w tym również nowoczesnych technologii), a także sposobów działania i rozwiązywania problemów. Kongres poruszał będzie także zagadnienia dotyczące mediów społecznościowych i sposobów docierania do odbiorcy w nowoczesny sposób.
Kongres podzielony jest na 4 panele tematyczne, każdy poruszał będzie inne zagadnienia, istotne z punktu widzenia organizacji pozarządowych, która chce efektywnie działać i rozwijać swoją organizację, a także budować wizerunek w sieci i tworzyć wiarogodną markę. W tym roku Fundacja Pro NGO, która jest organizatorem wydarzenia wprowadziła kilka nowości, by jak najlepiej przekazać wiedzę oraz zainteresować odbiorców każdy panel będzie realizowany w innej formule. Ekspertami wydarzenia są przedstawiciele środowiska biznesowego, mediów i nowych technologii.
Zobacz również
Harmonogram wydarzenia:
- 9.00 – 9.10 Otwarcie Kongresu Pro NGO
- 9.10 – 10.40 Panel I: Nowinki dla NGO, dyskusja.
- 11:00 – 12.30 Panel II: Rok 2022 z biznesem, debata.
- 13.00 – 14.30 Panel III: Komunikacja i social media, autorskie szkolenia (2x 45 min).
- 15.00 – 16.30 Panel IV: Technologia pomocna w NGO, autorskie szkolenia (3x 30 min).
- 16.30 – 16.45 Zakończenie Kongresu Pro NGO
Spotkanie odbędzie za pośrednictwem platformy webinarowej. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymaga jedynie wcześniejszej rejestracji. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu przedstawicieli organizacji pozarządowych, wolontariuszy, a także osoby związane z organizacjami pozarządowymi i zainteresowane tematyką tegorocznego Kongresu.
Szczegółowe informacje dotyczące wydarzenia, sylwetki ekspertów oraz zapisy znajdują się pod tym linkiem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing