Podczas uroczystej gali o złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2021 zawalczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. Galę poprzedzi IAB MIXX Conference – jedyna marketingowa konferencja w Polsce całkowicie oparta o formułę case studies wybranych kampanii. Kulisy projektów nominowanych w konkursie przedstawią wspólnie klienci z przedstawicielami agencji.
MIXX Conference: Kampania reklamowa od kuchni – jak „skroić” ją na miarę?
O tym jak powstała kampania serialu KRÓL, która przyniosła rekordowe wyniki dla CANAL+, opowiedzą jej pomysłodawcy. Działania kampanijne zapoczątkowały ogólnopolską dyskusję o serialu i latach 30. w ich kontekście kulturowym. Dzięki kreatywnym, odważnym i zaplanowanym na ponad rok działaniom, KRÓL stał się najchętniej oglądaną produkcją wśród klientów płatnej telewizji w Polsce w 2020 r.
Zobacz również
Jak promować produkt, który ma służyć rozliczeniom między bliskimi i znajomymi w sytuacji lockdownu? Jak wyprodukować coś ciekawego, kiedy nie można wychodzić z domu? Czego nauczył nas pierwszy lockdown? Twórcy kampanii „Shopsharing” dla Polski Standard Płatności opowiedzą o tym, z czym mierzyli się na początku 2021 roku z biznesowego punktu widzenia. Jak bardzo pandemia pomieszała szyki w kontekście promocji przelewów na telefon BLIK? Prelegenci przedstawią pełen proces – od problemu biznesowego, przez planowanie komunikacji i mediów po produkcję.
Marki coraz bardziej interesują się komunikacją w świecie gier. Jest to dla nich jednak wciąż nowe terytorium, a dostawcy mediów swoimi narzędziami nie wykorzystują w pełni rosnącego potencjału gamingu. W innowacyjnej kampanii stworzonej dla Danone, Mały Głód – jej kultowy brand hero – dzięki algorytmowi bazującemu na AI był w stanie zaczepiać streamerów dokładnie w chwili, gdy ich postaciom w grze brakowało energii. Stało się to możliwe dzięki stworzonemu specjalnie na potrzeby tej kampanii nowemu formatowi reklamowemu – Instant Reaction Ad.
„RE.DESIGN This collection was curated by Polish Gen Z” dla RESERVED to pierwsza w Polsce kampania na tak dużą skalę, w której oddano kreatywną przestrzeń aż dwunastu Ambasadorom z Generacji Z. Stworzyli oni kolekcję Re.Design i wraz z Reserved zaprojektowali jej komunikację od podstaw. Celem było dotarcie marki Reserved do Generacji Z dzięki komunikacji uwzględniającej potrzeby tej grupy. Twórcy kampanii chcieli zainspirować Gen Z do aktywności w ramach kampanii, do wyrażania siebie poprzez modę i sztuki wizualne oraz zbudować zaangażowaną społeczność wokół #PolishGenZ. Podczas wystąpienia przedstawione zostaną kulisy projektu – od koncepcji, przez strategię, aż po realizację z wykorzystaniem zintegrowanych działań online i offline oraz platform social mediowych. Na koniec zapoznamy się z rezultatami, które udało się osiągnąć.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Tej kampanii nie sposób było przeoczyć w minionym roku. W trakcie konferencji prześledzimy jak kampania marketingowa Lodów Koral Ekipa przerodziła się w zjawisko społeczne? Dlaczego firma Koral postawiła na współpracę z „Ekipą”? Po jaki insight sięgnięto? O kampanii i jej spektakularnych efektach opowiedzą jej pomysłodawcy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Świat aplikacji w 2020 roku był wymagający. Marki muszą szukać nowych rozwiązań, aby zachęcić klientów do instalacji i zakupów w aplikacji mobilnej. Twórcy kampanii „Walka o każdy grosz – jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?” opowiedzą o tym, jak wykorzystali sprytne taktyki reklamowe, które pozwoliły aplikacji CCC Shoes & Bags na zwiększenie bazy lojalnych użytkowników oraz sprzedaży.
Autorzy kampanii „Strażnicy Łowisk” dla Decathlon Polska pokazali, że kreatywne podejście do performance pozwala osiągać świetne wyniki. Dopasowaną komunikacją dotarli do bardzo hermetycznego środowiska, pokazując wędkarzom, że Decathlon to marka dla nich. Kampania znacznie przekroczyła założone KPI, zaangażowała środowisko wędkarskie i pomogła Decathlon poszerzyć wędkarską bazę kontaktów.
Podczas konferencji zaprezentujemy także m.in. kulisy kampanii: „Dzięki CENEOTOOL zwiększyliśmy sprzedaż nie mono-ofert o 87%” dla Castorama; „Najmłodszy headhunter na świecie” dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali; „Wielkanocne gotowanie z Wedlem” dla Lotte Wedel; „Żywiec Męskie Granie #wdomu” dla Grupa Żywiec.
Agenda IAB MIXX Conference 2021 dostępna jest TU, a bilety na konferencję oraz rejestracja na galę dostępne są TU. Więcej informacji: mixx-awards.pl.
Wydarzenie IAB MIXX Conference objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w nim posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne.
Nad przebiegiem konkursu czuwa audytor – firma PwC. Sponsor IAB MIXX Awards&Conference: Wirtualna Polska. Patroni medialni: Gazeta.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat.pl, Nowy Marketing, Wirtualna Polska. Współpraca: Newspoint, Havas Media Group.