Radość, przyjaźń, muzyka, dobra zabawa i mnóstwo pozytywnej energii – to skojarzenia, które nasuwają się od razu gdy myślimy zarówno o Crunchips, jak i o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Dlatego z okazji 30. Finału Orkiestry po raz pierwszy Crunchips gra z WOŚP jako oficjalny sponsor inicjatywy. Partnerstwo zaowocowało wyjątkowym projektem. W sklepach pojawiła się Edycja Limitowana Crunchips, którą rozpoznać można po charakterystycznym, orkiestrowym serduszku i wyróżniającej się kolorystyce. Opakowania dla dwóch wariantów smakowych (Ser i Bekon) zaprojektował Jurek Owsiak, idealnie oddając w nich ducha Orkiestry.
– Crunchips po raz pierwszy będzie oficjalnym sponsorem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i już 30 stycznia 2022 roku zagra wspólnie z WOŚP. Efektem tej niezwykłej współpracy z Fundacją jest Edycja Limitowana. Zarówno Crunchips, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy są wyjątkowymi markami, pełnymi pozytywnej energii, dlatego przygotowanie projektu opakowania powierzyliśmy Jurkowi Owsiakowi. Byliśmy pewni, że dzięki temu opakowania zyskają atrakcyjny wygląd i niepowtarzalny charakter – mówi Julita Pietrzkiewicz, brand manager Crunchips.
Zobacz również
Dla miłośników Crunchips współpraca z Orkiestrą z pewnością nie jest czymś zaskakującym, bo marka od lat kojarzona jest z zabawą i pozytywnymi emocjami. W tym roku Crunchips były także oficjalnym sponsorem Pol’and’Rock Festival, więc udział w 30. Finale WOŚP jest naturalną kontynuacją współpracy z Fundacją. Zaangażowanie Lorenz, producenta Crunchips, ma też związek ze strategią firmy, która opiera się na dwóch filarach – radości i odpowiedzialności. Akcja z WOŚP jest kwintesencją tego połączenia.
– Crunchips to jedna z ważniejszych marek w portfolio Lorenz. Marka o wyjątkowym i wyróżniającym się pozycjonowaniu oraz wizerunku chipsów na imprezę budowanym od lat. Hasło:“Jest Crunchips, jest impreza” kojarzy zapewne każdy – jak impreza to ludzie, muzyka, energia. Tym samym jest to idealna marka do współpracy z WOŚP i Pol’and’Rock Festival. Podpisując umowę wspieramy Fundację i identyfikujemy się z tym, co robi od 30 lat. Crunchips dokłada swoją cegiełkę i angażuje młodych konsumentów – mówi Anita Gwizdek, senior marketing manager Lorenz.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Oprócz limitowanych opakowań, które kupić będzie można do końca lutego, w ramach akcji przygotowana została też komunikacja w sklepach a także kampania tv, digital oraz wsparcie PR. Wszystkie narzędzia wspierające kampanię są spójne i bazują na KV Fundacji. Zaplanowano też działania poprzedzające Finał, jak i w samym dniu 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Celem 30. Finału WOŚP jest zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Będzie to pierwsza zbiórka dedykowana dziecięcej okulistyce, jednak nie pierwsze działanie WOŚP związane z ratowaniem wzroku najmłodszych pacjentów. Fundacja od 20 lat prowadzi Program Zapobiegania i Leczenia Retinopatii Wcześniaków, w ramach którego przebadano blisko 255 tysięcy dzieci, a wzrok uratowano 10,6 tys. dzieci.