Empik.com – zawsze pod ręką

Empik.com wystartował z pierwszą w swojej historii kampanią telewizyjną. Stanowi ona element prowadzonej od czerwca br. akcji „Powrót do szkoły z empik.com", promującej sprzedaż podręczników i szerokiej oferty szkolnej dostępnej w sklepie internetowym.
O autorze
1 min czytania 2013-08-22

Kampania telewizyjna empik.com wystartowała 18 sierpnia br. i potrwa przez 2 tygodnie. Składają się na nią spoty 15’’ i billboardy sponsorskie 8’’, emitowane w TVP1 i TVP2. Odsłony kampanii będzie można zobaczyć m.in. przed programami informacyjnymi (Wiadomości, Panorama, Teleexpress), serialem „Rodzinka.pl”, programem kulinarnym „Makłowicz w podróży” czy przed cyklami „Serialowe Lato Jedynki” i „Wakacyjny Hit Jedynki”. W nagraniach zostały wykorzystane produkty marek: Cool Club (Smyk), GAP i Esprit.

– Empik.com jest zawsze pod ręką – na ten fakt chcieliśmy zwrócić uwagę w kampanii telewizyjnej. Pokazujemy klientom, że w jednym miejscu znajdą miliony produktów m.in. z kategorii książka, elektronika, muzyka i uroda. Komunikujemy również ofertę szkolną, na którą w empik.com składają się: szeroki wybór podręczników, lektury, plecaki, artykuły piśmiennicze, tablety i czytniki e-booków, umożliwiające czytanie lektur w nowoczesnej formie – wyjaśnia Michał Tomaniak, General Manager empik.com.

Kampania telewizyjna stanowi punkt kulminacyjny akcji „Powrót do szkoły z empik.com”, która od czerwca br. koncentrowała się przede wszystkim na działaniach w porównywarkach, mailingach, kampanii w sieciach afiliacyjnych oraz na portalu empik.com. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj