Marketing Biznes MeetUP startuje we Wrocławiu
i prelegenci jak zwykle dostarczą wiedzę i omówią wartościowe case study, które odpowiadają realnym wyzwaniom współczesnego biznesu, również w postcovidowej rzeczywistości.
Podczas wrocławskiego Marketing Biznes Meetupu aż 4 ekspertów z obszaru przedsiębiorczości, HR, komunikacji i content marketingu podzieli się wiedzą i doświadczeniem. Artur Pajkert będzie opowiadał o skutecznej komunikacji, czyli takiej, która wpływa realnie na zwiększenie konwersji w biznesie.
Zobacz również
Marcin Kawalerowicz, twórca autorskiej aplikację #INGAMEHR przedstawi aplikację mobilną wspierającą przedsiębiorców w realizacji skutecznych rekrutacji. Z kolei Michał Kasprzyk zaprosi uczestników do świata podcastów, coraz ważniejszych w strategii komunikacji firm, a Łukasz Miller podejmie temat roli content marketingu w sprzedaży.
Przedsiębiorcy będą mieli szansę dowiedzieć się, jak dane i potencjał big data może wpłynąć na decyzje strategii marketingowej organizacji, poznają darmowe i płatne rozwiązania, którą pomagają osiągać cele biznesowe oraz przykłady wdrożeń i efektów, jakich należy się spodziewać.
Po części merytorycznej będzie czas również na biznesowy networking, tak zorganizowany, by realnie poznawać nowe osoby i powiększyć sieć biznesowych kontaktów, które przerodzą się długotrwałe relacje biznesowe. Na uczestników spotkania czekają także nagrody książkowe będące historiami wybitnych przedsiębiorców i znanych światowych firm.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Marketing Biznes Meetupy są organizowane przez Fundację Analityczna od 2018 roku w kilku miastach Polski. Skupiają praktyków przedsiębiorczości, którzy chcąc rozwijać swój biznes, czują, że potrzebują uzbroić siebie i swoich pracowników w praktyczną wiedzę z zakresu marketingu, sprzedaży czy HR-u. Pierwsze spotkanie we Wrocławiu 25 listopada o 18:00 na Stadionie Wrocław, a kolejne już 7 grudnia o 18:00 w Katowicach w Hotelu Park Diament.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z kolei kolejne wrocławskie spotkanie odbędzie się 24 lutego 2022 roku.
Więcej szczegółów:
https://www.analityczna.org/marketing-biznes-meetup-wroclaw-1/