Wzrost zasięgu agencji Time For Friends i bileterii Biletomat.pl w ostatnich miesiącach jest wynikiem m.in. wielu zmian strukturalnych, ale też rozwojem kolejnych stref tematycznych w ramach szeroko rozumianej rozrywki online. Do ekosystemu agencji Time For Friends dołączają właśnie nowe podmioty – FTB.pl i Wlotki.pl – portal i bileteria ściśle związane z komercyjną muzyką taneczną.
Poza poszerzeniem tematyki w obrębie poszczególnych portali (Przeczytaj o rozbudowie redakcji Rytmy.pl), agencja Time For Friends przygotowywała się do powiększenia swojej rodziny mediowej. Niedawno zarząd podjął decyzję o przyłączeniu do grupy dużego serwisu tematycznego, czyli FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat.
– Ta sytuacja to ewenement na rynku portali muzycznych. Takie fuzje nie zdarzają się często. Bardzo cieszymy się, że udało nam się dojść do porozumienia z właścicielami FTB.pl, z którymi przez wiele lat konkurowaliśmy o wspólny rynek zarówno w kwestii eventów jak i odbiorców. My zyskujemy w portfolio, kolejny duży podmiot i ogromne zasięgi, Marek i Dawid z kolei, pewność, że ich dzieło poprowadzimy w najlepszym możliwym kierunku – tak jak dotychczas robiliśmy to z naszymi portalami Muno.pl i Rytmy.pl. – mówi Alex Kubaczewski, dyrektor kreatywny Time For Friends.
Zobacz również
– Po ponad dwóch dekadach wspólnie z Markiem rozstajemy się z portalem FTB.pl. Portal wraz z bileterią Wlotki.pl przekazujemy w bardzo dobre ręce kolegów po fachu z agencji Time For Friends. Jeśli kiedykolwiek rozważaliśmy, komu powierzyć zadanie kontynuacji i rozwoju platformy, to byłby to właśnie podmiot branżowy. I tak właśnie dzieje się w tym przypadku – mówi Dawid Szczepaniak, który wraz z Markiem Marciniakiem tworzyli FTB.pl i Wlotki.pl
FTB.pl (skrót od Feel the Beat), pozwala na promowanie wydarzeń ze świata komercyjnej muzyki tanecznej. Platforma posiada 300 tys. zarejestrowanych użytkowników, a także niezwykle cenną bazę miejsc, które wraz z odbiorcami i fanami serwisu tworzą unikatową „rodzinę”. Powiększenie ekosystemu Time For Friends o serwis FTB.pl daje ogromne i nowe możliwości kontentowe samej agencji, ale także w naturalny sposób uzupełnia rodzinę tematycznych portali Rytmy.pl i Muno.pl.
FTB.pl to bogata historia wydarzeń, z którymi fani portalu są emocjonalnie związani mimo upływających lat. Szanujemy to i obiecujemy, że treści o takiej tematyce będą nadal miały swoje miejsce w serwisie. Jednocześnie chcemy by FTB.pl było portalem rozrywkowym numerem 1 w grupie młodych ludzi w wieku 18-24 lat, więc pierwsze działania jakie podjęliśmy związane są z dostosowaniem portalu pod wersję mobilną. Kolejnym zadaniem było wpięcie platformy w nasz ekosystem, dzięki czemu, naszym partnerom – organizatorom wydarzeń i markom, możemy oferować jeszcze lepsze dotarcie i zasięgi – opowiada Alex Kubaczewski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ważnym elementem transakcji było nabycie przez Biletomat.pl bileterii Wlotki.pl, która specjalizuje się w sprzedaży biletów na duże festiwale i większe wydarzenia halowe muzyki trance, EDM i nie tylko.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rynek bileterii w Polsce wymaga proaktywnej postawy i wykorzystywania szans rynkowych na powiększanie swojego portfolio i poszerzenia współpracy o kolejnych organizatorów i promotorów. Taką szansę widzimy w przejętej platformie Wlotki.pl, klientom której, chcemy zaoferować sprawdzone i skuteczne rozwiązania ekosystemu Time For Friends, oraz fachową obsługę w zakresie wydarzeń, z której słynie Biletomat.pl – wyjaśnia Konrad Kubaczewski, CEO i prezes zarządu Time For Friends.
Agencja ma w planach nie tylko rozbudowywanie serwisu, ale także wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, które wspomogą działania klientów Time For Friends, jak i usprawnią korzystanie z narzędzi FTB.pl i Wlotki.pl wszystkim użytkownikom portalu.
Platformy Time For Friends, czyli Rytmy.pl, Muno.pl i Biletomat.pl posiadają 1 000 000 unikalnych użytkowników generując 2 000 000 odsłon miesięcznie. Przez dobrze targetowane komunikaty na Facebooku i wdrażanie strategii komunikacji na platformach społecznościowych dociera do 5 000 000 użytkowników.