Zadaniem Tomasza Zawistowskiego jest rozwój 3-osobowego zespołu analitycznego, który oferuje konfigurację systemów analitycznych, przygotowanie zaawansowanych analiz dla klientów V&P z wizualizacjami w narzędziach Power BI, Tableau i Google Data Studio, audyty narzędzi analitycznych oraz optymalizację procesu raportowania. Zespół zarządzany przez Tomka zajmuje się również analizą szans i zagrożeń rynkowych oraz automatyzacją przetwarzania danych.
Dzięki wysokim kompetencjom zespołu możemy oferować klientom pełne wsparcie w zakresie analityki digitalowej. Zaczynając od szkoleń z narzędzi analitycznych, implementacji narzędzi na stronach www, e-commercach, aplikacjach, przez budowę interaktywnych dashboardów, kończąc na optymalizacji współczynnika konwersji, wnioskach i rekomendacjach. Nasi klienci cenią nasze kompleksowe analizy paragonowe, zwiększenie efektywności kampanii digitalowych w kanałach sprzedaży, czy analizę ścieżki konwersji – mówi Tomasz Zawistowski.
Zobacz również
Swoje doświadczenie zawodowe Tomasz zbierał w zespołach analitycznych w domach mediowych Dentsu i Wavemaker, gdzie pracował dla takich klientów jak: Ikea, Polkomtel czy McDonlad’s. Obecnie realizuje projekty dla klientów V&P z branży automotive i retail.