Wyniki Black Week 2021 w Grupie Domodi

Grupa Domodi zakończyła najważniejszy tydzień w roku, czyli Black Week, który trwał od 22 do 29 listopada, obejmując zarówno Black Friday, jak i Cyber Monday. Jak w poprzednich latach, to największe święto wyprzedaży i rabatów przyniosło partnerom Grupy Domodi znaczne wzrosty sprzedaży.
O autorze
1 min czytania 2021-12-01

Wciąż Czarny Piątek, czy już może Czarna Niedziela?

Black Week wciąż cieszy się dużą popularnością wśród polskich e-konsumentów, szczególnie w kategorii fashion. Wielu z nich z błyskiem w oku czeka na spektakularne wyprzedaże, aby upolować wymarzone modowe perełki w atrakcyjnych cenach. Na platformach Grupy Domodi podczas Black Week użytkownicy mogli znaleźć tysiące produktów w obniżonych cenach, a rabaty sięgały nawet 80%. Tak niskie ceny i wyjątkowe okazje zakupowe przyciągnęły do serwisów Domodi i Allani o 32% więcej użytkowników t/t.

Najwyższe piki zakupowe przypadły tradycyjnie na Czarny Piątek oraz niedzielę, choć w każdym dniu objętym akcją Black Week serwisy zanotowały znaczne wzrosty GMV – od poniedziałku do czwartku o 50%, a w okresie piątek–niedziela nawet o 100% t/t. Daje to średni wzrost  GMV podczas „czarnego tygodnia” aż o 74% dla Domodi.pl i 51% dla Allani.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co kupujemy najchętniej podczas Black Week?

– Pod względem kategorii zakupowych użytkownicy Grupy Domodi są konsekwentni w swoich wyborach i już od lat obserwujemy, że wśród najchętniej kupowanych produktów podczas Black Week królują sukienki oraz kurtki damskie i męskie. W tym roku wysoką pozycję osiągnęła także kategoria obuwie, a konkretnie botki, które równie chętnie kupowane były na obu platformach należących do Grupy  Domodi. Natomiast Top 5 najlepiej sprzedających się kategorii zamykają dla Domodi.pl – płaszcze damskie, a dla Allani.pl – torebki – komentuje Martyna Głowińska-Gryglewska, head of marketing & communications Grupy Domodi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Blackweekowe szaleństwo zakupów

Porównując transakcyjność i GMV na platformach Grupy Domodi podczas Black Week obserwujemy znaczne wzrosty – liczba transakcji t/t wzrosła o ponad 65%, generując dla partnerów Grupy Domodi przychody rzędu niemal 7 milionów złotych. Zestawiając te wyniki z poprzednimi latami oraz obecną sytuacją rynkową można wyciągnąć wnioski, że Black Week w Polsce nadal ma się dobrze i jest prawdziwym świętem e-commerce’u, szczególnie w branży fashion.