Coraz bliżej Święta Bożego Narodzenia. Niestety, nie każdy w tym wyjątkowym czasie będzie mógł się cieszyć rodzinną atmosferą i syto zastawionym stołem wigilijnym. W Polsce ok. 30 tysięcy osób* zmaga się z kryzysem bezdomności i wciąż pozostaje to poważnym problemem społecznym.
Odrobina normalności
W 2020 roku, ze względu na ograniczenia związane z pandemią, w wielu miejscach zrezygnowano z organizacji wigilii dla potrzebujących. W 2021 roku, kiedy nauczyliśmy się już żyć w pandemicznej rzeczywistości, organizacja posiłków świątecznych będzie łatwiejsza niż w poprzednim roku, dzięki czemu więcej osób zmagających się z kryzysem bezdomności będzie mogło skorzystać z takiej pomocy.
Zobacz również
Pracując przy dworcu, widziałam codziennie zziębniętych bezdomnych, nie szukających pieniędzy, lecz czegoś ciepłego. Widziałam łzy, gdy z nimi rozmawiałam i radość, kiedy przynosiłam im zwykłą herbatę. Fundacja działa na rzecz osób w kryzysie bezdomności w duchu redukcji szkód. Skupiamy się na zaspokojeniu podstawowych potrzeb, bo wtedy można dotrzeć głębiej. Liczy się człowiek, nie objaw – mówi Katarzyna Nicewicz, prezes Fundacji Daj Herbatę.
Sundose, jako marka odpowiedzialna społecznie, skupiająca się na edukacji na temat zdrowia i profilaktyki prozdrowotnej, postanowiła wesprzeć działania Fundacji, sponsorując ciepłe posiłki, które rozgrzeją zmarznięty organizm w zimowe dni.
W Sundose naszą misją jest wsparcie zdrowia wszystkich ludzi poprzez odpowiednio dobraną i mądrą suplementację. Ogromny nacisk w naszej komunikacji kładziemy także na edukację dotyczącą tego, jak ważna dla naszego organizmu jest zbilansowana dieta. Dlatego też działalność Fundacji Daj Herbatę wydała nam się szczególnie bliska i to właśnie ją postanowiliśmy wesprzeć w nadchodzących miesiącach. Zależy nam, aby każdy miał dostęp do zdrowego żywienia, a co za tym idzie do jak najlepszego funkcjonowania i dobrego samopoczucia. Cieszymy się, że nasi klienci pomagając sobie i swojemu zdrowiu, jednocześnie będą mieli szansę pomóc innym, którzy obecnie znajdują się w potrzebie – mówi Małgorzata Zubiel-Czuszke, head of marketing w firmie Sundose.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Jak dołączyć do akcji?
W grudniu wystarczy wejść na stronę sundose.io i wypełnić wywiad, na podstawie którego zostanie dobrany skład Sundose, personalizowanego suplementu diety, a następnie dokonać zamówienia. W akcji biorą udział zarówno zamówienia jednorazowe, subskrypcyjne oraz zestawy świąteczne i wykupione vouchery.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
* Źródło: https://www.gov.pl/web/rodzina/spada-liczba-osob-bezdomnych-w-polsce