Z przyjemnością dla przyszłości
Do dziś firma Wedel korzysta ze 170-letniego dziedzictwa rodziny założycieli i kontynuuje zapoczątkowaną przez nich drogę wrażliwości na otoczenie. Nasze działania w obszarze zrównoważonego rozwoju systematyzuje strategia CSR, stanowiąca jednocześnie integralną część strategii biznesowej. Obejmuje ona działania w ramach 42 projektów z 18 obszarów. Opiera się na 3 filarach: Ludzie, Innowacje, Środowisko, które odpowiadają na 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
Zobacz również
Bardzo cieszy nas fakt, że kapituła konkursu Firma Dobrze Widziana doceniła Wedla. W ostatnich latach podjęliśmy szereg działań, by nie tylko zasłużyć na to wyróżnienie, ale przede wszystkim prowadzić swój biznes zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, m.in. korzystamy w 100 proc. z energii wiatrowej, budujemy wieloletnie relacje z partnerami biznesowymi i społecznymi oraz wspieramy różnorodność w miejscu pracy. Mamy już ustalone kolejne kroki, by doskonalić się w tym kierunku – mówi Aleksandra Kusz vel Sobczuk, kierowniczka komunikacji korporacyjnej firmy Wedel.
O konkursie
Organizatorem konkursu Firma Dobrze Widziana od 12 lat jest Business Centre Club, zrzeszający przedsiębiorców i pracodawców. Celem projektu jest promocja społecznej odpowiedzialności biznesu wśród działających w Polsce firm. W zgłoszeniach oceniano m.in. strategię CSR, działania skierowane do pracowników, zasady współpracy z partnerami rynkowymi, projekty na rzecz lokalnych społeczności i środowiska naturalnego oraz sposób komunikacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing