Szlachetna Paczka każdego roku dociera z pomocą do tysięcy najbardziej potrzebujących z całego kraju – w tej edycji wolontariusze Paczki odwiedzą ok. 24 tys. rodzin. W pomaganiu na jeszcze większą skalę po raz kolejny pomaga Biedronka – największa sieć detaliczna w Polsce z ponad trzema tysiącami sklepów, do których trafiły produkty z hasłem „KUPUJĄC WSPIERASZ”. Rok temu Biedronka przekazała 200 tysięcy złotych na rzecz potrzebujących. Było to możliwe dzięki hojnemu wsparciu klientów sieci z dosłownie każdego zakątka kraju. Na czele miejscowości, gdzie najwięcej kupujących wsparło akcję, znalazły się m.in. Warszawa i Kraków, ale sukces był możliwy dzięki osobom z mniejszych miejscowości, takich jak Pobiedziska, Ostroróg czy Rabka-Zdrój. To właśnie tam, paragony najczęściej zawierały produkty z misją.
By móc pomagać na coraz większą skalę
Realizacja Szlachetnej Paczki nie byłaby możliwa, gdyby nie współpraca z partnerami biznesowymi. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy i klientów, pomoc Szlachetnej Paczki będzie mogła dotrzeć do jeszcze większej liczby potrzebujących. Razem możemy więcej – opowiada Dominika Langer-Gniłka, wiceprezeska zarządu oraz dyrektorka Działu Współpracy i Rozwoju w Stowarzyszeniu WIOSNA, realizującym Szlachetną Paczkę.
Zobacz również
Od teraz robienie zakupów oraz czynienie dobra mają wiele wspólnego. Każdy, kto kupi określone produkty marki Magnetic dla siebie lub swoich bliskich – wesprze osoby w potrzebie. A to dlatego, że w święta dzieją się cuda. Przyjdź do najbliższej Biedronki, odszukaj produkty z logo Szlachetnej Paczki i ciesz się z podwójnie dobrych prezentów!
Dobre i wspólne wartości
Biedronka po raz trzeci została partnerem głównym Szlachetnej Paczki. W tej edycji daje swoim klientom jeszcze więcej okazji do wspierania Paczki, poszerzając gamę aż do 25 produktów objętych akcją.
Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. W ubiegłym roku nasi klienci udowodnili, że chętnie angażują się w pomoc potrzebującym, dlatego w tegorocznym projekcie znacznie zwiększyliśmy koszyk produktów biorących udział w akcji. Cieszę się, że działając wspólnie, możemy czynić wiele dobrego oraz wspierać tak ważne i potrzebne inicjatywy – wyjaśnia Arkadiusz Mierzwa, dyrektor komunikacji i CSR w sieci Biedronka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W 2020 roku klienci kupili o 16% więcej sztuk Czekolady Świątecznej Magnetic i Dzwoneczków Korzennych Magnetic w porównaniu z rokiem wcześniejszym. Między 23.11 a 6.12 te dwa produkty sprzedawały się lepiej od całej kategorii słodyczy. Ciekawe czy w tej edycji zostanie pobity poprzedni słodki wynik dobroczynności?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Prezent podwójnie dobry!
Opracowany mechanizm pomagania jest łatwy jak zjedzenie czekoladki – i równie przyjemny.
Każdy klient Biedronki, który wyszuka – na półkach sklepowych lub online – produkty z logo Szlachetnej Paczki i dołączy je do swoich zakupów, pomoże najbardziej potrzebującym: rodzinom, dzieciom, osobom samotnym, chorym czy poszkodowanym przez los. Oferta produktów z logo Szlachetnej Paczki zawiera: praliny, czekoladowe figurki, cukierki, ciastka, pierniki, kalendarze adwentowe, a także nauszniki czy maskotki ze słodkościami w komplecie.
Zakup określonego produktu może osłodzić życie – w przenośni i dosłownie – rodzinom, którym pomaga Szlachetna Paczka. Jak w przypadku pani Mari, która w jeden rok straciła wszystko: ukochanego męża, zdrowie i dorobek życia. Z sentymentem wspomina czasy, kiedy stać ją było, by wejść do cukierni i kupić sobie coś słodkiego. Teraz często nie wystarcza jej nawet na chleb. Po opłaceniu rachunków za mieszkanie na przeżycie zostaje jej 18 zł dziennie.
Więcej informacji na szlachetnapaczka.pl/biedronka-pomaga-z-paczka.