Liban, Etiopia, Sudan Południowy, Irak, Palestyna i Polska – to tylko nieliczne z miejsc, w których pomaga Fundacja PCPM. Dzięki wsparciu Darczyńców z Polski wspiera m.in. ośrodek dożywiania w Sudanie Południowy, zapewnia codzienne posiłki dla uczniów w Etiopii czy niesie pomoc medyczną na granicy strefy stanu wyjątkowego w Polsce.
Wiele naszych działań nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie Polaków. Wśród Darczyńców i Partnerów organizacji są zarówno osoby indywidualne, jak i firmy. Staramy się zachęcić jak największą liczbę osób do wsparcia, przy jak najniższych kosztach, bo uważamy, że środki powinny trafiać bezpośrednio na projekty pomocowe. Fantastycznie, że mamy na pokładzie takie agencje jak WebTalk i takich partnerów jak Meta (d. Facebook), który ofiarował nam kupon do wykorzystania na działania promujące nasze projekty – mówi Zofia Kwolek z Fundacji PCPM
Zobacz również
PCPM, aby jak najskuteczniej dotrzeć za pomocą mediów społecznościowych do potencjalnych Darczyńców, zaangażowała do wsparcia paid social na Facebooku, ekspertów z agencji WebTalk, wyspecjalizowanej w działaniach digital. Zespół pro bono pełni rolę doradców w kwestiach strategicznych, związanych z płatnymi reklamami na Facebooku.
Nie po raz pierwszy podejmujemy współpracę z PCPM. Za każdym razem jest to dla nas sama przyjemność i zaszczyt. Cieszymy się, że działamy razem w słusznej sprawie i po raz kolejny możemy pomóc realizować cele Fundacji. Jesteśmy pewni, że nasza współpraca dalej będzie się rozwijać i w przyszłości jeszcze nie raz i nie dwa wspólnie stworzymy projekty zarówno strategiczno-mediowe (tak jak teraz), jak i kreatywne – mówi Przemysław Puchalski, creative director w agencji WebTalk.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell