Problem izolacji i wykluczenia z życia społecznego dotknął już prawie 1 mln seniorów, a okres pandemii dodatkowo spotęgował poczucie ich osamotnienia i anonimowości. Drugi rok z rzędu, w ramach akcji #NajlepszeJestBlisko, Cukier Królewski wspiera potrzebujących, zachęcając internautów do połączenia przyjemności wspólnego pieczenia z pomocą starszym i samotnym.
Za każdy 1 tysiąc fotografii autorskich deserów lub wypieków, opublikowanych na stronie www.najlepszejestblisko.pl lub na Instagramie z #NajlepszeJestBlisko, marka przekaże 10 tysięcy złotych na wigilijne potrawy i upominki dla podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Na dedykowanej akcji stronie www.najlepszejestblisko.pl znajduje się licznik, który na bieżąco pokazuje liczbę zdjęć dodanych przez uczestników – i tym samym wartość tegorocznego wsparcia. W 2020 roku Cukier Królewski przekazał Stowarzyszeniu kwotę 50 tysięcy złotych.
Zobacz również
Zawsze chętnie wykorzystujemy popularność marki, aby promować charytatywne przedsięwzięcia i dodatkowo angażować w nie naszych klientów. W tym roku po raz kolejny wspólnie dołożymy cegiełkę do działań Stowarzyszenia mali bracia Ubogich i wraz z jego wolontariuszami przywołamy w domach samotnych seniorów namiastkę rodzinnych Świąt – mówi Magdalena Budzyńska, marketing & corporate communication manager Südzucker Polska S.A.
#NajlepszeJestBlisko – Digital Marketing
Komunikacja projektu #NajlepszeJestBlisko prowadzona jest głównie w digitalu. Składają się na nią działania w mediach społecznościowych Cukru Królewskiego i Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, a także promocja spotu zrealizowanego przez Papaya Films. Do włączenia się w akcję pomocową Cukru Królewskiego zachęcają również influencerki: Agnieszka Lili Antoniak – blogerka i youtuberka, Ilona Krawczyńska i Milena Krawczyńska – znane jako „Siostry ADiHD”, Ola Tatka, Monika Molecka (Pysznie czy Przepysznie) oraz Sylwia Dróżdż (Obiad dla Taty).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za działania digital oraz organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Insignia. Komunikacja PR jest w rękach krakowskiej agencji Open Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Planując działania dla naszego klienta, postawiliśmy na akcję charytatywną, zamiast typowej kampanii promocyjnej. W ten sposób dzięki prostemu mechanizmowi, konsumenci mogą dzielić się efektami świątecznych przygotowań i tym samym pomagać potrzebującym seniorom. Łącząc spójne działania marki z dbałością o relacje i wartości, już po raz drugi, przekonujemy, że dobro wraca!– mówi Maria Trojanowska, senior account manager, Insignia.
Dla każdej agencji, zajmującej się komunikacją, wszelkie działania pomocowe podejmowane przez jej klientów są jak słodkie, dające radość ciacha. W dodatku podwójną – z tego, że pracujemy z wrażliwym partnerem i za jego pośrednictwem możemy brać udział w czymś wartościowym oraz z tego, że na końcu zawsze jest uśmiech osoby obdarowanej. To jest jak nagroda po dobrze wykonanej pracy – dodaje Ewa Nowak, CEO Open Media.