Innovation Camp / Marketing. Biznes. Innowacje to projekt łączący środowisko akademickie i praktyków branży, który rozwinął się z prowadzonego przez SAR od 5 lat konkursu Innovation. Jak podkreśla Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland, prezes SAR:
Wszechstronna akademicka wiedza oparta na intelektualnej dyscyplinie w opisywaniu zagadnień bardzo zyskuje, gdy konfrontuje się ją z codzienną praktyką biznesową. Zwłaszcza na etapie studiów podyplomowych skierowanych do absolwentów wyższych uczelni, którzy już rozpoczęli swoją karierę zawodową. Uczelnia staje się przestrzenią współpracy, wymiany czy też zderzania różnych idei i pomysłów. Dodatkowo zapewnia certyfikowaną metodykę łączenia wiedzy z doświadczeniem potrzebnym na rynku pracy.
Zobacz również
Współpraca z sektorem biznesu jest wpisana w misję Akademii Leona Koźmińskiego od ponad 25 lat. Studia podyplomowe realizowane we współpracy z partnerami branżowymi są doskonałym przykładem tego, jak wnosimy nową jakość do biznesu, wskazując trendy, nowe rozwiązania i pokazując jak je wdrażać w praktyce w odpowiedzialny sposób – dodaje dr Łukasz Kowalik, kierownik studiów, adiunkt w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego, członek Rady Edukacyjnej SAR.
Innowacja rozumiana jest przez twórców studiów jako zmiana, metoda rozwiązywania problemów i projektowania zupełnie nowych rozwiązań w komunikacji, budowaniu marek i rozwoju biznesu. Takie podejście sprawia, że branża marketingowo-komunikacyjna staje się inkubatorem innowacji w biznesie i komunikacji.
Dla mnie jest to szczególny projekt, ponieważ łączy dwa światy, które są dla mnie ważne z perspektywy profesjonalnej i intelektualnej. Z jednej strony – konkurs Innovation, który na zaproszenie SAR mam przyjemność tworzyć od wielu lat. Z drugiej – moją pracę dydaktyczną na ALK. Oba te światy mają jeden wspólny mianownik – tworzenie innowacji, wyszukiwanie i wyróżnianie rozwiązań, które trwale zmieniają naszą rzeczywistość. Misją Innovation Camp jest kształcenie ambasadorów innowacji w branży marketingowo komunikacyjnej, dawanie im inspiracji i narzędzi do tego, aby potrafili skutecznie wdrażać nowe, odważne pomysły – wyjaśnia Błażej Soniewicki, kierownik studiów, partner zarządzający E-Contenta, członek Rady Edukacyjnej SAR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji: innovation.sar.org.pl/innovation-camp.
Słuchaj podcastu NowyMarketing