Z ziemi polskiej na Litwę – case study aplikacji dla Simple Express

Kilka miesięcy temu agencja Mint Media zrealizowała aplikację konkursową „It’s Simple”. Zabawa cieszyła się dużym powodzeniem i firma Lux Express (właściciel marki Simple Express) postanowiła zrealizować ją również na Litwie.
O autorze
1 min czytania 2013-08-27

Zasady aplikacji wersji litewskiej były tożsame jak w wersji polskiej. Konkurs trwał cztery tygodnie Aby wygrać, należało zaprosić do wirtualnego autokaru Simple Express jak najwięcej swoich znajomych. Im więcej z nich potwierdziło zaproszenia, tym większa szansa na wygraną. Nagrodami były darmowe wyjazdy do Warszawy i Berlina oraz zniżki na przejazdy. Aplikacja – podobnie jak to miało miejsce w Polsce – przypadła do gustu użytkownikom Facebooka.

W ciągu czterech tygodni trwania aplikacji w konkursie wzięły udział 5272 osoby. Udało się pozyskać 1263 nowe zapisy na newsletter, a fanpage Simple Express zyskał 2363 nowych litewskich fanów. Aplikacja w wersji polskiej przyciągnęła zaś 7460 użytkowników, z których 233 odebrało zniżki, a 1041 zapisało się na newsletter. Podczas trwania polskiej edycji konkursu udało się pozyskać 3253 nowych polskich fanów profilu Simple Express.

Simple Express jest częścią Grupy Lux Express, która zapewnia ekspresowe przewozy Pasażerów na trasach międzynarodowych. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj