– Naszym celem jest zbudowanie elastycznej, interdyscyplinarnej struktury, aby móc realizować wymagające, wieloaspektowe projekty, przecinające wiele tradycyjnych obszarów marketingu. Tworzymy ARQ, żeby wspólnie z naszymi klientami kreować scenariusze przyszłości. Wierzymy, że przedstawimy imponującą ofertę, opierając się na potrzebach wynikających zarówno z cyfrowej rewolucji, jak i ze zrównoważonego rozwoju – mówi Przemysław Wojak, managing partner Q&A Communications.
ARQ krokiem naprzód dla wszystkich
Premiera ARQ (nazwa od pierwszych liter jednoczących się firm) odbędzie w połowie 2022 roku. Do tego czasu agencje będą funkcjonowały pod dotychczasowymi markami, zachowując aktualną strukturę, schematy organizacyjne i zespoły. Jedyną zmianą będzie adres – wspólny dla wszystkich firm. Po okresie przygotowawczym ARQ rozpocznie pełnowymiarowe funkcjonowanie na rynku.
Zobacz również
– Budowaliśmy siłę naszych marek przez lata. I teraz nie bez przyczyny tworzymy jeden organizm. Wierzymy, że dzięki silnym specjalizacjom ARQ stanie się linkiem do przyszłości, krokiem naprzód w nowoczesnej komunikacji i procesie kreowania cyfrowych produktów oraz usług dla klientów – dodaje Tomek Chabowski, managing partner AF.agency.
– Mamy plan i jesteśmy odważni. To wyjątkowe wydarzenie i największe połączenie agencji na naszym rynku w tym roku. Po zakończeniu całego procesu zyskamy trzy razy więcej świetnych specjalistów, trzy razy więcej doświadczenia i jeszcze szersze spojrzenie na rynek. Ta siła, te możliwości i wspólne wartości, które dzielimy z AF.agency i Q&A Communications, pozwolą nam lepiej zaadresować potrzeby przyszłego odbiorcy, a tym samym budować jeszcze bardziej świadome marki – podkreśla Dominik Stachowiak, managing partner Riverwood.
Laboratorium śmiałych rozwiązań i nowoczesnej komunikacji
AF.agency, Riverwood oraz Q&A Communications od lat świadczą wyspecjalizowane usługi dla liderów branż, takich jak AGD, FMCG, automotive i energetyka odnawialna.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
AF.agency jest agencją technologiczną, która od 2004 roku buduje dedykowane produkty cyfrowe przy użyciu autorskich narzędzi sprzedażowych, analitycznych i szkoleniowych, prowadząc przy tym własne laboratorium neuromarketingowe. Od lat obsługuje klientów takich jak Amica, Škoda Polska czy Teva.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Riverwood jako agencja strategiczno-kreatywna szuka śmiałych i wartościowych rozwiązań, które trwale wpiszą się w potrzeby i praktyki odbiorców nie tylko dziś, ale także w przyszłości. Jej celem jest budowanie zaufania, lojalności i długotrwałych relacji między odbiorcą usługi lub produktu a marką. Z Riverwood współpracują między innymi Volkswagen, Novartis i Shuum Hotel.
Q&A Communications to 30-osobowa organizacja o 20-letnim doświadczeniu, specjalizująca się w nowoczesnej komunikacji, kreowaniu i ochronie wizerunku, realizująca projekty 360, z silną pozycją w obszarach ekologii, energii odnawialnej, zrównoważonego rozwoju i CSR. Pracuje dla polskich i zagranicznych marek, są to m.in.: EDP Renewables, Ahmad Tea, Amica, Selgros Cash&Carry, Subway i Posnania.