Marta Bąkowska digital lead w Initiative

Marta Bąkowska zajmie się udoskonalaniem procesów cyfryzacji w ramach agencji Initiative. Efektem jej pracy ma być wypracowanie rozwiązań spójnych biznesowo i komunikacyjnie.
O autorze
0 min czytania 2021-12-15

Marta Bąkowska objęła stanowisko digital lead w agencji mediowej Initiative, wchodzącej w skład grupy Mediabrands. Jest to nowe stanowisko w strukturach domu mediowego. Jako digital lead będzie ściśle współpracowała z zespołami client service’owymi i strategicznym przy wprowadzaniu nowych rozwiązań i narzędzi z obszaru komunikacji digitalowej.

– Marta skupi się na produktach, które zapewnią naszym klientom najwyższy poziom jakości, efektywności i innowacji kampanii digitalowych – mówi Łukasz Kozłowski, managing director Initiative.

Marta Bąkowska wraca do zespołu Initiative po ponad rocznym urlopie macierzyńskim. Z grupą Mediabrands związana jest od blisko 6 lat. Karierę zawodową rozpoczęła od pracy w Media Contacts (obecnie Havas Media). Następnie, przez blisko osiem lat, pracowała w domu mediowym Codemedia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj