Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Wyższa Szkoła Humanitas nawiązała współpracę ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Dzięki podjęciu kooperacji nowo uruchomiony kierunek studiów Content and Social Media Marketing zyska prestiżowego partnera merytorycznego.
O autorze
1 min czytania 2021-12-17

– IAB Polska posiada ugruntowaną pozycję i działa na rynku od ponad 20 lat. Kształcąc z duchem czasu, w odpowiedzi na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku pracy zdecydowaliśmy się poprosić o wsparcie IAB Polska. Związek Pracodawców Branży Internetowej zagwarantuje wysoki poziom kształcenia i wiele wniesie w rozwój oferty edukacyjnej Wyższej Szkoły Humanitas. Współpraca z Uczelnią polega na akredytacji studiów z obszaru e – marketingu, których program zawiera sylabus DIMAQ Basic jako minimum programowe. Warto dodać, że dotychczas akredytację otrzymały takie uczelnie jak: Collegium Civitas, Uczelnia Łazarskiego, Uniwersytet Warszawski, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Szkoła Główna Handlowa, Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie – mówi Małgorzata Klich, Wicedyrektor Biura Rozwoju Wyższej Szkoły Humanitas.

Akredytację DIMAQ przyznajemy nie tylko wartościowym wydarzeniom branżowym, ale także kierunkom studiów zgodnych z wymogami programu certyfikacji. Program studiów kompleksowo przygotowuje do egzaminu  DIMAQ, a posiadaczom certyfikatu ukończenie tych kierunków zapewnia aż 80 punktów recertyfikacyjnych.

Czym jest standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e–marketingu DIMAQ?

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e–commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing