Wyższa Szkoła Humanitas nawiązała współpracę ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Dzięki podjęciu kooperacji nowo uruchomiony kierunek studiów Content and Social Media Marketing zyska prestiżowego partnera merytorycznego.
O autorze
1 min czytania 2021-12-17

– IAB Polska posiada ugruntowaną pozycję i działa na rynku od ponad 20 lat. Kształcąc z duchem czasu, w odpowiedzi na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku pracy zdecydowaliśmy się poprosić o wsparcie IAB Polska. Związek Pracodawców Branży Internetowej zagwarantuje wysoki poziom kształcenia i wiele wniesie w rozwój oferty edukacyjnej Wyższej Szkoły Humanitas. Współpraca z Uczelnią polega na akredytacji studiów z obszaru e – marketingu, których program zawiera sylabus DIMAQ Basic jako minimum programowe. Warto dodać, że dotychczas akredytację otrzymały takie uczelnie jak: Collegium Civitas, Uczelnia Łazarskiego, Uniwersytet Warszawski, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Szkoła Główna Handlowa, Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie – mówi Małgorzata Klich, Wicedyrektor Biura Rozwoju Wyższej Szkoły Humanitas.

Akredytację DIMAQ przyznajemy nie tylko wartościowym wydarzeniom branżowym, ale także kierunkom studiów zgodnych z wymogami programu certyfikacji. Program studiów kompleksowo przygotowuje do egzaminu  DIMAQ, a posiadaczom certyfikatu ukończenie tych kierunków zapewnia aż 80 punktów recertyfikacyjnych.

Czym jest standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e–marketingu DIMAQ?

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e–commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing