_game changer to najmłodsza spółka powołana przez Group One, specjalizująca się w marketingu przyszłości związanym z gamingiem, e-sportem, metaverse, NFT czy kryptowalutami.
Jako managing partner agencji, Karol będzie odpowiadał za budowanie relacji z kluczowymi partnerami, przygotowywanie i realizacja rekomendacji strategicznych, promocję i wizerunek _game changera, poszerzanie portfolio klientów, rozwój produktów oraz zarządzanie działalnością operacyjną spółki.
Zobacz również
Dołączenie Karola do Game Changera z pewnością pomoże w rozwoju całej firmy. Zarówno operacyjnie jak i menadżersko. Współpracujemy ze sobą od dawna i świetnie się uzupełniamy. Doświadczenia Karola pomoże nam w przygotowywaniu strategii dla klientów w obszarze niestandardów, a jego zapał i ambicja przydadzą się w rozbudowie struktur i rozwoju spółki. Przed nami wiele wyzwań, które wspólnie doprowadzą nas do realizacji wizji Agencji 2030 roku. Najbliższy rok, 2022 to rok zmian, to rok _game changera! – mówi Tomasz Przeździecki CEO Game Changer.
Swoją przygodę z branżą reklamową Karol Masalski rozpoczął w 2016 roku w strukturach IDMnet, gdzie odpowiadał za przygotowanie strategii reklamowych w obszarze działań niestandardowych dla kanałów telewizyjnych Grupy ZPR Media – Eska TV, Fokus TV, Nowa TV, Polo TV. Od 2018 roku był związany z MediaCom Warszawa, w którym realizował m.in. kampanie gamingowe i esportowe w ramach komunikacji parasolowej #GamersGonnaPlay dla marki Play.
Współuczestniczył także w projektach niestandardowych, takich jak: lokowania produktu w telewizji, organizacji eventów czy współpraca z największymi influencerami w Polsce. Na swoim koncie ma kilka statuetek i nominacji w konkursach – Golden Arrow, Mixx Awards, Innovation Awards.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing