Od 16 grudnia na kanale YouTube marki newonce można oglądać drugi odcinek Nowej Bitwy Scrabble. To kolejna odsłona projektu związanego z rebrandingiem kultowej gry planszowej z portfolio Mattel Gry, w którym spotykają się różne osobowości związane ze światem rozrywki.
W drugim odcinku do planszy zasiedli: Małgosia Margaret Jamroży – kolorowa postać polskiej sceny muzycznej – wokalistka, raperka i autorka tekstów, Robert Makłowicz – ikona polskiej popkultury, dziennikarz i krytyk kulinarny, a od niedawna także youtuber oraz Igor Young Igi Ośmiałowski – raper młodego pokolenia, występujący solo i jako 1/3 grupy OIO z milionowymi wyświetleniami na koncie.
Zobacz również
Podobnie jak w pierwszej edycji, gimnastyce słownej towarzyszyły rozmaite zadania i pytania. Z materiału widzowie dowiedzą się między innymi, co z ruchankami ma wspólnego język węgierski, gdzie jada się flaczki z ratkami, dlaczego Igi ukradnie płytki z literami Margaret i czy któryś z graczy zdobył więcej punktów niż Kękę, zwycięzca pierwszego odcinka?
W ten sposób marka chce po raz kolejny pokazać, że Scrabble to uniwersalna gra, która może być rozrywką dla każdego. Przy planszy spotykają się różne światy, a graczem może zostać każdy – niezależnie od wieku, wykształcenia czy znajomości niuansów językowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kreacją i produkcją zajął się butik kreatywny Coollective, a za wideo i realizację nagrań odpowiada Lemon Sniff. Działania komunikacyjne wspiera grupa mediowa newonce.