Marcin Prokop w świątecznej kampanii UPC

Trwa świąteczna kampania UPC, w której Marcin Prokop oferuje nowość: świąteczny pakiet domowy „Hit Mikołaja”.
O autorze
1 min czytania 2021-12-20

– W tym roku UPC, nie ukrywam, ułatwiło sprawę Mikołajowi. A my opakowaliśmy ofertę w świąteczną kampanię, w której jasno świeci też nasza gwiazda – Marcin Prokop mówi Magda Banasik, head of creatives w K2 Create.

K2 Create odpowiada za stworzenie Key Visuals oraz formatów digitalowych do kampanii.

 „Hit Mikołaja” to kompleksowy pakiet usług cyfrowych „Premium” dla domu, w cenie 99,99 zł, przez cały okres obowiązywania umowy. Abonenci mają w tej cenie internet: 750Mb/s szerokopasmowy oparty na światłowodzie z „Inteligentnym WiFi”, pakiet telewizyjny Max Premium z 184 kanałami (tym kanały premium Cinemax i Filmbox), cztery pakiety Premium (HBO, Polsat Sport Premium, Eleven Sports i Viaplay), a także dwa dekodery 4K do wyboru: UPC 4K TV BOX lub 4K CI CARD. W zestawie jest także aplikacja UPC TV GO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj