Odchodząc od sentymentalnego świętowania rocznic, w których na plan pierwszy wysuwa się przedstawienie historii brandu, postawiono na launch nowej koncepcji. Odwołuje się ona stricte do DNA marki Rolnik oraz rozpoznawalności głównej kategorii produktów, które łączy ten sam rodzaj opakowania (słoik).
Zobacz również
Filozofia z przymrużeniem oka
Źródłem jubileuszowego projektu jest prąd myślowy zwany „słoicyzmem”. Jego głównym wyznacznikiem jest mocne zorientowanie na naturę i postulaty jej uwieczniania. Według „słoicystów” jedynym, co warto utrwalać i zatrzymywać na dłużej, są dary Matki Ziemi. Szczególnego znaczenia w tej idei nabiera również sam słoik, postrzegany jako element kultury – specjalne naczynie służące do przechowania ducha natury. To przede wszystkim miejsce koncentracji efektów upraw, płodów rolnych czy przysmaków domowej kuchni, ale też często pojemnik do przechowywania skarbów, monet, biżuterii. Więcej szczegółów na temat nurtu można znaleźć m.in. w Nonsensopedii oraz na dedykowanej stronie www.sloicyzm.pl
Słoicyzm w mediach
To dość niecodzienne i żartobliwe podejście, propagowane przede wszystkim w social mediach, znalazło duży oddźwięk, mierzony m.in. dużym zaangażowaniem na dedykowanej stronie, promującej słoicyzm. Szeroka emisja w mediach oraz na portalach społecznościowych, konkursy dla konsumentów, oryginalne kreacje – to tylko niektóre z działań w ramach jubileuszu. Autorem kompleksowej koncepcji kampanii jest agencja Brave Brain, natomiast za realizację odpowiadał zespół Media Choice, którego pracę koordynowała Aleksandra Filipowicz, Media Planning Manager.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing