Formuła akcji była bardzo prosta. Każdy, kto w wyznaczonym terminie zgłosił się na stronie akcji, otrzymywał rabat w wysokości 50 proc. na przesyłkę DHL na platformie PaczKING.pl by wysłać karmę lub akcesoria dla podopiecznych schronisk objętych akcją. Dostępny był także pakiet zniżek na zakupy produktów dla zwierząt w sklepach internetowych partnerów akcji. Schroniska otrzymały również dodatkowe wsparcie od DHL Parcel – koce z izolacją, które pomogą czworonogom przetrwać zimę, smycze, dzięki którym pójdą na spacer z opiekunem lub rodziną adopcyjną oraz gryzaki. W inicjatywę zaangażowały się także sklepy internetowe z karmą i artykułami dla zwierząt, które przygotowały specjalne rabaty na karmę i inne produkty ze swojej oferty. Partnerzy akcji – ZooArt, Dolina Noteci, Lugers, Zoo Dragon oraz Wiejska Zagroda mają wielkie serca! Łącznie przekazali na rzecz czworonogów ponad 2 tony karmy.
– Cieszymy się, że udało nam się zaangażować w pomoc na rzecz zwierzaków tak wielu ludzi, którym ich los nie jest obojętny. Dotarliśmy z komunikacją do 3 mln osób, zbierając wiele pozytywnych opinii. Dodatkowo, w tegorocznej formule, poza rabatami na przesyłki i darowizną ze strony naszej firmy, zaprosiliśmy do zbiórki darów również Pracowników DHL Parcel ze wszystkich jednostek w Polsce. Zebrali dla czworonogów kolejne kilogramy karmy, ale także wiele potrzebnych akcesoriów – komentuje Anna Jędryka, manager działu marketingu konsumenckiego i sprzedaży detalicznej w DHL Parcel Polska.
Zobacz również
– Z chęcią włączyliśmy się do udziału w akcji, ponieważ wierzymy, że dobra karma wraca. Mamy nadzieję, że zebrane dary będą wsparciem dla potrzebujących zwierzaków – dodają Sylwia Korsheinrich i Bożena Moniewska – specjalistki ds. obsługi klienta w terminalu DHL Parcel w Olsztynie.
Dzięki szerokiej formule akcji, obejmującej wsparcie ze strony firmy, partnerów biznesowych, klientów i Pracowników DHL, placówki opiekujące się potrzebującymi zwierzętami otrzymały duże wsparcie, a wdzięczność czworonogów jest nie do przecenienia. Firma już zapowiada, że „Dobra karma” będzie kontynuowana również w przyszłym roku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell