Od września 2021 r. Aleksandra Chalimoniuk przejęła odpowiedzialność za komunikację korporacyjną OTCF oraz posiadanych przez firmę marek m.in. 4F, 4F Fuel, a także za komunikację działań Fundacji 4F Pomaga oraz prowadzone projekty. Do podstawowych zadań nowej PR director należeć będzie komunikacja zewnętrzna w Polsce oraz na kluczowych rynkach zagranicznych, gdzie firma kontynuuje dynamiczną ekspansję.
Współpraca z OTCF to dla mnie wspaniałe wyzwanie, zarówno zawodowo, jak i prywatnie. Wiem, co jest dla mnie ważne, czego szukam i z kim jest mi po drodze. W OTCF dołączyłam do zespołu pasjonatów kochających sport tak, jak ja, ambitnych i profesjonalnych. Projekty, które już realizujemy oraz te, które jeszcze są w planach są dla mnie bardzo ekscytujące – komentuje swoją nową rolę Chalimoniuk.
Zobacz również
Aleksandra Chalimoniuk ma za sobą prawie 20 lat doświadczeń zawodowych. Ostatnie lata spędziła, realizując z sukcesami projekty komunikacyjne dla międzynarodowych firm z różnych sektorów. Przed dołączeniem do OTCF pełniła m.in. funkcję doradcy zarządu ds. komunikacji sklepów Komfort, dyrektora komunikacji i PR sklepów JYSK, a także dyrektora komunikacji i PR producenta mięsa i wędlin Sokołów S.A.
Wcześniej Aleksandra Chalimoniuk przez 10 lat pracowała jako dziennikarka TVN, gdzie tworzyła cykle tematyczne: „To cud, że żyje” i „Sportowcy na emeryturze” w Dzień Dobry TVN, a także współtworzyła program „Dzień po dniu w TVN 24”. Realizowała też reportaże do programów „Czarno na białym”, „Polska i Świat” i „Prosto z Polski”.
W czasie pandemii stworzyła cykl „Popraw koronę – nowa rzeczywistość w praktyce”, przy którego tworzeniu współpracuje z Sekielski Brohters Studio – podczas wywiadów publikowanych na kanale YouTube i jako podcasty rozmawia z zaproszonymi gośćmi m.in. o radzeniu sobie z kryzysami, przezwyciężaniu trudności i wellbeingu, o codzienności, pracy i dbaniu o zdrowie w erze długowieczności, a także roli nowych technologii w tym aspekcie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Chalimoniuk jest laureatką licznych nagród i wyróżnień, m.in. Kryształowego Pióra – drugiej nagrody w konkursie „Depresja – przełamać tabu” za reportaż „Depresja u dzieci” i wyróżnienia dla TVN24 za podejmowanie tematyki zdrowotnej w stacji newsowej. Otrzymała także główną nagrodę „Out of the box” w konkursie „Siła Przyciągania” Pulsu Biznesu, nagrodę główną w kategorii Najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne w konkursie EB Stars – obie za #JYSKvlog w 2019 r. Chalimoniuk ma na koncie także nagrody w konkursie EB Kreator – drugie miejsce dla najlepszej kampanii social media za #JYSKvlog oraz wyróżnienie za zakładkę „Kariera” na stronie Sokołów S.A w 2017 r. W 2016 r. znalazła się w czołowej 10 w finale konkursu „Sukces Pisany Szminką” w kategorii Sukces w Korporacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing