Spark of Change to międzynarodowa wirtualna konferencja dedykowana przedstawicielom branży eventowej oraz wszystkim osobom, które w najbliższym roku planują zorganizować wirtualne wydarzenia. Misją i celem konferencji jest wypracowanie standardów realizacji eventów online oraz przygotowanie przedstawicieli branży z całego świata na kolejne wyzwania, jakie przyniesie nowy rok. Wydarzenie kładzie również nacisk na edukację klientów, którzy mierzą się z organizacją firmowych eventów w nowym i wcześniej nieczęsto praktykowanym formacie.
Obserwujemy ciągłą transformację branży eventów online, ale wciąż jest wiele do nauczenia się w tym obszarze, w końcu nie tak dawno wydarzenie online były organizowane bardzo sporadycznie. Dlatego konferencja Spark of Change ma nie tylko edukować event managerów, lecz również pozwalać im na zdobywanie nowych kompetencji i wymianę doświadczeń z innymi ekspertami z branży z całego świata – wyjaśnia Michał Michałowski, organizator konferencji i CEO Online Event Support.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Tegoroczna edycja Spark of Change została podzielona na 3 wirtualne sceny, a każda z nich skoncentruje się na innym obszarze związanym z organizacją wydarzenia online.
Scena 1 skupi się na zaangażowaniu odbiorców eventów online. Prelegenci przedstawią inspirujące pomysły na działania podczas wydarzeń online i wyjaśnią, jak stworzyć dwustronną komunikację podczas takiego spotkania. Uczestnicy będą mieli również możliwość poznania skutecznych sposobów promocji własnych wydarzeń.
Scena 2 będzie poświęcona technologii. Udowodnimy, że nie trzeba maniaka komputerowego, aby stworzyć udane wydarzenie online. Technologia wspiera profesjonalistów eventowych na każdym kroku. Uczestnicy będą mieli okazję zanurzyć się w świat wirtualnych platform, technologii vMix, green screen, najnowocześniejszych technologii oraz produkcji i reżyserii wydarzeń.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Na scenie numer 3 poznają możliwości tworzenia niezapomnianych treści na wirtualne wydarzenie z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości, animacji, dedykowanych projektów graficznych, które wzbogacą jakość spotkania. Uczestnicy będą mogli doświadczyć wnikliwego instruktażu tworzenia efektywnego i najwyższej jakości wirtualnego wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wydarzenie poprowadzą topowi polscy prezenterzy eventów online: Anna Butrym, Maciej Kautz, Damian Urbańczyk i Łukasz Cioch.
Rejestracja na konferencję Spark of Change jest bezpłatna i dostępna na stronie: sparkofchange.online.