Unilever jako pierwszy w Polsce z kampanią na Amazon

Unilever stawia na nowe kanały sprzedaży i jako pierwszy reklamodawca w Polsce, jeszcze przed oficjalną polską premierą Amazon Advertising, startuje z pełną kampanią promocyjną na platformie.
O autorze
1 min czytania 2022-01-07

Rozpoczęcie działań reklamowych Unilevera w ramach Amazon Ads to rozszerzenie dotychczasowych kanałów sprzedaży marki i próba dotarcia do konsumentów już dziś korzystających z największego, globalnego marketplace. Za realizację działań mediowych odpowiada Mindshare Polska. 

W ramach formatów: Sponsored Products, Sponsored Brands (Product Collection) i Stores, dobranych w oparciu o doświadczenia Mindshare ze współpracy z platformą Amazon Advertising na rynkach zagranicznych, marka będzie promować całe portfolio produktów.

– Dostrzegam wysoki potencjał rozwoju sprzedaży poprzez kanały retail media i cieszy mnie fakt, że razem z Mindshare Polska możemy być w awangardzie rozwiązań marketingowych proponowanych przez Amazon. Unilever, jak na lidera kategorii przystało, jest jednym z pierwszych reklamodawców aktywnie korzystających z pełnej palety rozwiązań Amazon Ads, a co więcej – wprowadza najnowsze dostępne rozwiązania promocyjne dla swoich topowych marek jeszcze przed datą oficjalnej premiery – mówi Rafał Baleja, senior key account manager e-commerce w Unilever. 

– Jedną z głównych kwestii, o którą należy zadbać prowadząc sprzedaż, jest widoczność produktów w sklepie – dotyczy to zarówno sprzedaży offline jak i online. Skorzystanie z Amazon Ads, rozwiązanie, które dla polskich sprzedawców jest oficjalnie dostępne od 10 stycznia, pozwoli nam lepiej wyeksponować nasze marki na wirtualnej półce sklepowej oraz efektywniej konkurować z innymi graczami w naszych kategoriach produktowych – mówi Adrian Nawrocki, eCommerce manager w zespole Unilever, w Mindshare Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj