Rozpoczęcie działań reklamowych Unilevera w ramach Amazon Ads to rozszerzenie dotychczasowych kanałów sprzedaży marki i próba dotarcia do konsumentów już dziś korzystających z największego, globalnego marketplace. Za realizację działań mediowych odpowiada Mindshare Polska.
W ramach formatów: Sponsored Products, Sponsored Brands (Product Collection) i Stores, dobranych w oparciu o doświadczenia Mindshare ze współpracy z platformą Amazon Advertising na rynkach zagranicznych, marka będzie promować całe portfolio produktów.
Zobacz również
– Dostrzegam wysoki potencjał rozwoju sprzedaży poprzez kanały retail media i cieszy mnie fakt, że razem z Mindshare Polska możemy być w awangardzie rozwiązań marketingowych proponowanych przez Amazon. Unilever, jak na lidera kategorii przystało, jest jednym z pierwszych reklamodawców aktywnie korzystających z pełnej palety rozwiązań Amazon Ads, a co więcej – wprowadza najnowsze dostępne rozwiązania promocyjne dla swoich topowych marek jeszcze przed datą oficjalnej premiery – mówi Rafał Baleja, senior key account manager e-commerce w Unilever.
– Jedną z głównych kwestii, o którą należy zadbać prowadząc sprzedaż, jest widoczność produktów w sklepie – dotyczy to zarówno sprzedaży offline jak i online. Skorzystanie z Amazon Ads, rozwiązanie, które dla polskich sprzedawców jest oficjalnie dostępne od 10 stycznia, pozwoli nam lepiej wyeksponować nasze marki na wirtualnej półce sklepowej oraz efektywniej konkurować z innymi graczami w naszych kategoriach produktowych – mówi Adrian Nawrocki, eCommerce manager w zespole Unilever, w Mindshare Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]